Vierailija

En halua, että eräästä poikani kummista lukee mitään poikani tiedoissa

Kommentit (28)

ettei tulevaisuudessa tulisi muistamaan tätä kummiaan, niin aika epätodennäköistä, että saisi mistään tietää, että hänellä onkin kummi, josta ei ole koskaan tiennyt mitään. Kummit merkataan virallisiin papereihin, jotka pappi vie mennessään. Kai ne johonkin kirkonkirjoihin merkataan, mutta ei niitä tietoja mistään itse pääse näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Totta puhuen jos joku yrittäisi myrkyttää lapseni, tekisin välittömästi ilmoituksen poliisille. Hieman ihmetyttää, jos sinä et. Nariset vain jostain helvetin kummiudesta. Mitä merkitystä sillä nyt tässä on, jos joku on yrittänyt tappaa lapsesi.

Harmittaa kyllä itteänikin kun mitenkään ei saa tuota kummeutta pois eräältä lapsemme kummeista. Tämä kummi on nykyään hirviö, joka ei pääsisi lähellekkään lastamme.

Tuon jälkeen ei kyseinen kummi ole pitänyt mitään yhteyttä (tosin eipä tuo kuulemma pitänyt ennenkään...), joten tuskinpa lapsi saa kyseisestä kummista tietää..

tyhmä kun olin kun uskoin vahingoksi.

Kateellinen oli kun minulla oli lapsi... ennen tätä lasta olimme ylimmät ystävykseet... Uskomatonta, mutta totta

Kyllähän voi lisätä, sehän on aika uusi juttu. Etkö seuraa uutisia, eihän siitä ole kauaakaan kun kummien lisääminen jälkikäteen tuli mahdolliseksi?

Peruminen ei sen sijaan ole mahdollista.

Mä olen siskoni pojan kummi vaikka musta tuli Muslimi. = )) Siskoni halusi että pojallaa on kumminki kaksi Kristittyä kummia niin hän lisäsi meidän isän poikansa kolmanneksi kummiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat