Vierailija

125e. Reppanalla kun ei raha millään pysy käsissä niin tuonkin maksaminen tekee tiukkaa. Ois tullut meiltä lainaamaan, ilman korkoa. Tiedättekö muita nerokkaita jotka sortuvat noihin " lainoihin" , voiko jollakin oikeasti olla niin rahan tarve että tuo kannattaa?

Kommentit (16)

Joskus tarvii vähän enemmän rahaa kun sitä on tilillä ja jos tili on tulossa 7 päivän sisään niin ollaan otettu sitten tuo laina. Ärsyttää pyydellä muilta rahaa, voisin ihan hyvin maksaa ylimääräistä 15¿ myös jollekkin tutulle jos lainaisi noinkin ison määrän rahaa.

Ei sitäpaitsi niin monilla ole 100¿ lainata tuosta vaan.

Niin, me maksetaan aina sen 7 päivän sisään takas jolloin korko on sen 15¿

Mutta vaikka anoppi saa eläkettä paljon enemmän kuin minä hoitorahaa, silti minulla ei ole koskaan rahapulaa. Tuntuu vaan aina niin kiusalliselta kun anoppi valittaa kuinka pitää taas odottaa eläkepäivää ym. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä paitsi huomaan että täällä on joku urpo hullu palstailemassa (9) joka vastailee törkeesti avaukseen kuin avaukseen. Joten eiköhän jätetä tämä tähän. Oikein mukavaa loppuiltaa urpo-9:lle. ap

itse kun olen toosi taloudellinen ym, ja anopilla ei raha pysy käsissä, ei sitten millään. Aina tuhlaamassa, eihän se minulle kuulu mutta näkyy... ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat