Vierailija

Olen muutaman päivän ajan seurannut tätä sivustoa ja miltei jokainen aihe, joka on jollain lailla "tunteita nostattava" on aloittajana nimimerkki ap. En voi uskoa, että hän todella on kaikkea sitä, mitä näissä kirjoituksissaan väittää? Mielelläni lukisin täältä kaikkea hyödyllistä arkielämään, yhtä lailla kun auttaisin muita ihmisiä asioissa, joihin saattaisin itse tietää vastauksen. On todella typerää suotta saada ihmisiä hermostumaan aiheesta kuin aiheesta. Ja minkä vuoksi? Hänen miehensä mahdollisesti pettää, hän on itse muslimi, ei puhu vanhemmilleen, omistaa uuden ison talon ja uudet autot jne... Olen pahoillani, jos hän todella puhuu totta. En vain siihen millään lailla voi uskoa...

Kommentit (11)

Oikeastaan olen eksynyt tänne vauva-palstalle löytääkseni kohtalotovereita yksipuolisesta vauvakuumeesta kärsimiselle.

Onko kukaan vastaavassa tilanteessa. Mies ei halua lasta, ainakaan ei näytä millään lailla vihreää valoa edes tulevaisuutta ajatellen.

Olen surffaillut tuolla "vauvakuume" palstalla, mutta siellä kaikki kirjoittajat ovat "sentään" kaksin kuumeilijoita. Minä olen yksin tämän suruni kanssa. Osaako joku auttaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon tosiaan muutaman päivän seurannut palstaa, mutta oon nähtävästi vielä aivan liian avuton netin käyttäjä, etten tunne näitä termejä :)

Oon vaan ihmetellyt kovasti, että miten yksi ihminen voi olla niin typerä, että jaksaa kirjoittaa päivästä toiseen toinen toistaan typerämpiä juttuja, ihan vaan provosoidakseen muita :)

Onko siis niin, ettei täällä kannata uskoa kenenkään kirjoituksia todeksi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat