Vierailija

muksut oli viime viikon exäni eli lasten isän ja hänen uusimman " löytönsä" luona ja mua on otti päähän kun lapset kehuu kilpaa sitä muijaa. No, tänään sit vihdoin rohkastuin tapaamaan tämän " ihanaisen" ja täytyy sanoo et kyllä on exän taso laskenut!!!!!! vastassa oli mua about yli 10 vee vanhempi ja about 30 kiloo lihavampi " tapaus" joka muistutti lähinnä jotain ex-koulukiusattua luuseria!!! joten ei tod tartte enää olla mustasukkanen lasten huomiosta :)!

Sivut

Kommentit (35)

täytyy olla oikeesti, siis ihan oikeesti hyvä tyyppi kun exäs on sen kans ja lapsetkin tykkää vaikka se on Niin kauheen ruma ja lihava.

Taitaa vaan suakin harmittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

iis oikeesti mikään ei ole parempaa kuin huomata että mies on vaihtanut ulkonäöllisesti huonempaan!

Piristää kummasti päivää kun huomaa itse olevansa paremman näköinen saalis!

Tietenkin silloin jollei ajattele sitä, että taidan olla itse aika noita ja mätä sisältä kun mies on mielummin läskin ja rumankin kanssa kuin minun.... =)

mies on sen kanssa vaan ulkonäön takia. Kovemmalle ottaisi jos häviäisin sisäisessä kauneudessa.

Ehkä en sitten oo niin pinnallinen ---> tai ehkä olen ruma ja painoarvo on jossain muualla...

Ainakin varmaan paljon aikuisempi ja fiksumpi. Sun teksteistä päätellen sulta ei ainakaan älyä löydy. Ihmekkös jos lapset ja mies tykkää nykyisestä enemmän.

kun tapasi exän uuden kaverin häissä. Oli nelikymppinen (me mieheni kanssa silloin kolmekymppisiä) ylilaiha, ryppyinen, itsensä tummanruskeaksi käristänyt luuska, joka oli pukeutunut teini-ikäisen tavoin, vaikka näytti viisikymppiseltä.

ei minua ainakaan kiinnosta entisen ukkoni tekemiset ja kenen kanssa aikaansa viettää. Tyytyväinen vaan olla pitää, kun on kerran eroon päässyt. Aika katkeralta ap kuulostat. Alahan elää omaa elämää ja eti itelle uus mies, niin helpottaa.

Siis mun exä on yli nelikymppinen eli ei ole mitään alaikäistä napannut, vaikkakin itseään nuoremman. Ymmärrän kyllä ap:n kaltaisia tuntemuksia, mutta kaikki ei tunne samalla tavalla. Kyllä on meitäkin, joille ei ole erosta jäänyt katkeruuksia ja jotka toivoo exilleen hyvää. Olen tyytyväinen hänen uudesta onnestaan ja sillä selvä. Parempi lapsenkin kannalta, että isä on onnellinen parisuhteellinen kuin onneton yksinäisyydestä kärsivä.

Meillä on exän kaa kaksi yhteistä lasta, exällä ja nykyisellä vaimolla nyt kaksi yhteistä lasta. Ehkä parempi etten ole tavannutkaan, koska exä lopetti yhteyden pidon meidän yhteisiin lapsiin tavattuaan tämän nykyisen vaimonsa:(

Jos exän nykyinen ajatteli susta, että jopas on miehellä ollu ennen taso alhaalla kun on sun kaltaisen haahkan ottanut. Ihmekkös että olette eronneet. Mies tajusi kuinka säälittävä ja pinnallinen olet.

pari viikkoa sitten ekaa kertaa. Oli tosi herttainen ja kaunis nuori nainen, yli 10v. exää nuorempi, mutta fiksun oloinen ja lapsiin vaikutti suhtautuvan tervejärkisesti. Olen siis enemmän kuin tyytyväinen. Musta on hienoa, että ex on löytänyt mua kauniimman. Taidan olla jotenkin pimeä, kun tunsin jotain ihme ylpeyttä exän puolesta... Toivottavasti onni vain kestää, lapsilleni en toivo enää yhtäkään eroa.

mä ymmärrän täysin ap:n mielipiteen. Kyllä se vaan niin on, että jos entisen nainen on itseään " kauniinpi" niin kyllä se viikon pilaa. Jos taas on rumempi, niin kyllä sillä aina yhden viikon pelastaa.

Ja voihan se olla sisältä kultaa tai olla olematta, sillä ei tässä asiassa ole merkitystä. Tietysti sitä toivoo, että uusi on mukava ja varsinkin jos on lapsia, niin sitä pitääkin toivoa, että uusi on mukava. Kyllä silti saa nauttia siitä, jos uusi on rumempi.

näin on näppylät. Ne, joille tämä tekee kipeää, voi lähteä suoristelemaan sitä vuoden vanhaa permistään ja etutukkatötsäänsä.

Olipa kiva olla hetkonen vähän pinnallisempi :)

Innolla odotan ensi kohtaamista, vaan välttelee ex sitä kun ruttoa. Luulee varmaan et mä sanon jotain. Ei kuulu mulle ketä se pitää tyttöystävänään :)

Mutta mielenkiinnosta odotan et millainen tapaus tää on. Kuulostaa aika säälittävältä et 17v muija on kohta 30v äijän kanssa ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat