Vierailija

.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos minulle tulisi joku miehen kännipussailluista kertomaan, suuttuisin siitä. Tieto vain ärsyttäisi ja tulisi sellainen olo, että mitä tuo juoruaa. Olen itsekin sellainen, että saatan pussailla humalassa vieraita miehiä eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä ajattelen omasta miehestäni.

Suhde on eri asia. Siitä kertomatta jättäminen olisi epäreilua.

Henkilökohtaisesti musta oli ihan älyttömän v**umaista saada tietää suhteen jo loputtua, että hyvät ystäväni olivat tienneet mieheni petturuudesta, mutteivät olleet mulle kertoneet. Melkein meni ystävät miehen ohessa. Olin oikeastaan loukkaantuneempi ystävien puhumattomuudesta, miehen petturuus ei sittenkään ollut niin suuri yllätys. :/

Olishan se reilua antaa naiselleen tilaisuus päättää haluaako olla pettäjän kans vai ei. Tai voihan niillä olla sopimus, että suudella saa mut ei enempiä.

Miehelläsi voi olla omat motiivinsa kertoa moista, liekkö edes itse nähnyt tapausta. Jos hän vain haluaa ns. päästä väliin, on keksinyt koko jutun (ehkä itse tehnyt niin ja kertomalla "ystävästäsi" kokeilee miten itse suhtaudut). Ja asia ei sinulle muutenkaan kuulu, millä ihmeen oikeutuksella ajattelit puuttua muiden asioihin?!? .. Oletko ehkä itse kiinnostunut "ystäväsi" miehestä?

ja kyllä siinä varmaan todellakin luottamus menis ystäviin.

me ollaan vaan ystävien kanssa sovittu että tollasia "pikku juttuja" ei toisilemme kerrottais. Ja koska tää on yhdessä sovittu ei ketään voi loukkaantuakaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat