Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ajatellut kolmannen lapsen tekoa mielessäni jonkin aikaa. Olin vielä jokin aika sitä mieltä, että kahden lapsen on riitettävä, etenkin kun muutimme kolme kuukautta sitten uuteen, mutta varsin knafti-tilaiseen asuntoon. Sain vuosi sitten esimies-aseman töissäni ja mukavan palkankorotuksen. Silti olen usein varsin ahdistunut ja ajattelen, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on - työkiirettä, uusien työvaatteiden ostoa, lasten hakua ja vientiä. Rahahuolia ei tällä hetkellä ole, mutta en kuitenkaan tunne ahdistusta edellisiä äitiyslomiani kohtaan, jolloin laskin tarkkaan perheen menoja ja sukkienkin osto oli yhtä projektia. Mies ei ole painostanut mitenkään, mutta tykkää kovasti lapsista. En ole vielä puhunut hänen kanssaan, jotta hän ei suotta " innostu" , kun olen vielä niin epävarma.

Olisiko tässä tilanteessa aika kolmannen lapsen yrittämiselle vain eikö?

Kommentit (2)

ylempi korkeakoulututkinto ja 12 vuotta työkokemusta johtavassa asemassa. Nyt en enää voi päästä työssäni korkeammalle (ellen tee väitöskirjaa).... mutta ajatus kolmosesta ja ehkä nelosestakin kiehtoo. Raskausajat ovat menneet hyvin, mutta raskaana ollessani en kuitenkaan ole uskaltanut nauttia raskaudesta vaan pelännyt koko ajan. Vauva-ajat ja poikien ensivuodet (ovat nyt 5 v ja 7 v ovat menneet helposti). Olisiko perheenlisän aika?

Paljonko sinulla on ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat