Vierailija

Laitan uuden ketjun tätä kysymystä varten, olisi kiva tietää olenko tämän 'kammoni' kanssa yksin...

Meillä on monta lasta ja mun kammo on ollut jo kauan, et joku lapsista unohtuis johonkin.

Kauppaan, huoltoaseman pihalle tms... Lentokentällä tuskin olis mahdollista, ainakaan niin ettei huomaa itse unohdustaan. Kyllä tuollaisissa tilanteissa tulee laskettua lapsia, et onko kaikki tallella.

Mut vaikka jollain normaalilla kauppareissulla joku isommista lapsista, joka osaa laittaa autossa turvavyön itse kiinni, vois periaatteessa epähuomiossa jäädä jonnekin kaupan pihalle tai eteiseen. Mä oon kyllä pelänny sellaista niin paljon, et meidän lapset tarkastaa automaattisesti itsekin, et kaikki on autossa. 7 lasta on niin iso määrä, ettei siitä yhdellä silmäyksellä nää, onko kaikki paikalla, vaan täytyy ajatella lapset jokainen erikseen, et tuo on ja tuo....

Oudointa tuossa uutisissa olleessa tapauksessa oli mielestäni tuon unohtuneen lapsen ikä. Isossakin perheessä tuon ikäiset yleensä pidetään 'käden ulottuvilla' joku 7-9v on paljon suuremman 'unohtumisriskin' alla.

Kommentit (7)

Joten mitään unohtumista ei mitenkään voi tapahtua. Hyvä äiti ei myöskään hanki niin paljon lapsia, ettei voi heistä kunnolla huolehtia. Sosiaalitoimiston pitäisi puuttua tuollaisten huonojen äitien lasten kasvatukseen ja hoitoon. Häpeä ap.

Joskus esikoisen vauva-aikaan olin kaupassa kylmä hiki otsalla että hetkinen, oliko mulla vauvan vaunut mukana kun tulin vai olinko tällä kertaa yksin liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä usein. Yö kyläilijöitä on usein. Lapsia en ole unohtanut koskaan mihinkään mutta olen unohtanut jonkun olevan vielä ulkona kun laitan oven lukkoon. Meillä on aina ovi auki, eikä kellään ole omaa avainta.

En ole unohtanut lapsiani mihinkään, pelkään vain sitä.... luulen että palkoni vuoksi unohtamisen riski on pienempi kuin ilman tuota kammoa.

ap.

Ainoastaan huonon äidin tervitsee pelätä jotain tuollaista. Hyvän äidin lapsille ei koskaan tapahdu mitään onnettomuutta, koska äiti huolehtii lapsistaan kunnolla.

Vaan pelkään kadottavani.

Varsinkin uimahallissa tai uimarannalla on tosi vaikea erottaa omaa pellavapäätä sieltä muiden joukosta jos on parin sekunnin ajan katsonut muualle ja pään paikka on muuttunut sillä välin. Silmät suurina ja niska jäykkänä tuijotan omiani ja mietin suorinta pelastusreittiä nostamaan hukkuvaa lastani vedestä ylös.

Enkä edes halua kuulla että olisin vainoharhainen. Olen vain huolehtivainen ja joskus ylihuolehtivainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat