Seuraa 

Meidän nyt 10 kuukautinen poikamme puree minua, miestäni ja isoveljeä. Hänellä on 8 hammasta ja pureminen todellakin koskee! Äskenkin isoveli itki, kun pikkuveli puraisi nenänpielestä, selvät hampaat jäljet tuli. Ja kun lohdutin isompaa sylissä, tuli pienempi ja nousi seisomaan ja puraisi minua jalasta. AUUH!!!

Mitä tehdä? Olen yrittänyt kieltää nätisti, mutta kun useamman peräkkäisen kerran poika puree, niin ei jaksa nätisti kieltää vaan äänensävy muuttuu ja volyymi nousee. Minkään laista lyömistä tai takaisin puremista en kannata, kasvatusperiaatteenani on minkäänlaisen ruumiillisen kurituksen välttäminen. Mutta mitä avuksi ikävään ongelmaan??

Kommentit (1)

Heti kun lapsi puri, laitoin hanet lattialle (jos oli sylissa) tai nostin vahan kauemmaksi itsestani (jos ei ollut sylissa) ja sanoin tiukkaan savyyn etta ei saa, sattuu. Annoin purulelun ja sanoin etta tata voi purra. Tata kun jaksaa aikansa toistaa niin alkaa pieni ymmartaa ettei muita saa purra...ei suuttuminen mitaan auta, ei lapsi " ilkeyttaan" pure, kokeileepahan vain uusia hampaitaan ymmartamatta ettei niin saa tehda :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat