Vierailija

Työssä käyvät äidit voivat käyttää kodinhoitoon noin 8-10 t (työ+työmatkat) vähemmän.

Kommentit (21)

meillä on ainakin parempaakin tekemistä, koti on suht koht ok kunnossa eli riittävän siisti. Voisihan sitä siivota kaiket päivät ja hukata elämänsä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olla viemässä leluja pois ym.

Kun on koulussa/töissä niin ei sen päivän päälle jaksa olla kiillottamassa kotia puhtaaksi. Ja onko se niin vakavaa? Harvassa pienten lasten kodissa on aina kaikki tip top, ja niille joilla on *nostan hattua*

-Safira-

Naurattaa ihmiset, jotka kilpailee kotiensa siisteydellä ja unohtaa elää. Hienoahan se on, jos osaa pitää paikat järjestyksessä, ei siinä mitään, mutta mä olen siinä tosi huono.

pakko väliin tehdä muutakin. JA viiden lapsen kanssa ei todellakaan pysy tavarat paikoillaan jos ei koko ajan niitä kerää. Ja tiski ja pyykki määrä myös ihan loputon.

Meilläkin on aina tavarat siistissä järjestyksessä, puhtaat matot lattioilla ja lattiat siivottu ym... vaikka kotiäitinä viidelle alle kouluikäiselle olenkin.

En tiedä olenko minä kotiäiti (hoitovapaalla ja ensi vuonna palaan töihin) mutta meillä koti on kyllä tip-top siisti aina. Imuroidaan monta kertaa viikossa ja nätti koti muutenkin:)

hertsinen, on teidän lapsilla pitkät koulupäivät. Kyllä meillä on koti sotkuinen, kun tulen töistä ja lapset päiväkodista, kun siellä on ollut jo monta tuntia kouluikäiset lapsemme monen kaverinsa kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat