Vierailija

Kommentit (29)

Jos sulla on oikeasti hyvä sydän, tajuat, että kaikkien tekstien takana on oikea ihminen, etkä halua loukata häntä. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että tällä palstalla on todella ilkeitä ihmisiä. Ilmeisesti he viihtyvät täällä juuri siksi, että saavat toteuttaa ominta itseään ja ilkeillä menettämättä kasvojaan.

Lähes koko päivä on mennyt palstalla ja loppuajan on sivelty vauvan korvantauksia ja sitten kun löytyy patti on kriisi valmis. Huusholli on tietenkin koko ajan sekaisin kun ei näiltä 2:lta tärkeämmältä enää siihen aikaa liikene. Ei ihme, että juostaan vieraita karkuun lauteiden alle. Jos mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tälläisellä palstalle, mihin ei tarvitse kirjautua on tietysti enemmän sikailijoita. Miten jollakin on realiteetit näin hukassa. Totta kai foorumi, jolle ei tarvitse kirjautua on enemmän kaikenlaista juttua. Itse suodatan ne. En esim. tiedä tästä Tony ja Ellen -ketjusta mitään. Menkää foorumeille, joihin kirjautumispakko. Siisteyttää keskustelua. Mikä pakko täällä on roikkua, jos ei miellytä.

vaikuttaa kommentoijan mielestä hysteeriseltä. Miksi joku tulee kyselemään patista, jos ei kestä kommentteja. Ylipäätänsä typeryyden huippu on tulla kysymään asioista, jotka kuuluvat lääkärille anonyymilta keskustelupalstalta. Kyllä saa syyttää itseään, jos ei kestä vittuilua. Niin kuin sanoin, en voisi kuvitella loukkaantuvani mistään kommenteistani. Ja mielestäni ihmiseltä, joka loukkaantuu puuttuu jotain oleellista pääkopasta...

Minulla myös suu loksahti auki, kun eräs lapsi oli kuollut, niin millaisia vitsejä AIKUISET IHMISET väänsivät KUOLLEESTA LAPSESTA. Eikö nykyihmiset saa rakkautta, kun tarvii täällä häiriköidä ja vittuilla? Saatteko siitä oikeasti hyvän mielen? Ilmeisesti.

Siis niillä ei oikean, hyvän ja virkistävän huumorin kanssa ole mitään tekemistä! Ilkeily on ilkeilyä ja piruilu piruilua. Turha yrittää puolustella huonoa ja ilkeää käytöstään sanomalla, että " joo se on huumoria" . Ei ole!

Mietityttää, millaisessa h-tissä elävät naiset, jotka purkavat omaa pahaa oloaan muita haukkumalla, dumaamalla ja haistattelemalla. Melkein joka aloitukseen on vastattu ilkeällä kommentilla tai saatu riita aikaiseksi.

Joo tiedetään - ei tarvitse lukea jos ei kestä, mutta ihmetyttää silti...

pilkkaa, kun ei tunne minua eikä omaistani. Sairasta on mielestäni loukkaantua jonkun " vierailijan" kommenteistani. Ihmetyttää, miten moiset luuserit pärjäävät tosielämässä, jos jo loukkaantuvat jossain nettikeskustelussa. Ovat varmaan jotain vainoharhaisia työpaikkakiusattuja.

ilkeitä. Esim. minä olen kovinkin herttainen. Tällaisella palstalla, missä ei käytetä edes nimimerkkejä pilaillaan esittämällä asiat kärjistetysti, käyttämällä kamalaa kieltä ja puimalla asioita, joita ei kehtaisi todellisessa maailmassa ääneen pohtia. Suuri osa on myös ns. provoja, joiden on tarkoitus vain hauskuttaa. Vaihda palstaa, jos et ymmärrä ideaa.

tosissani kysymään täältä neuvoa, jos minulla olisi patti rinnassani. Jotain muuta olen saattanut kysyä, enkä ole koskaan mistään todellakaan loukkaantunut. Jos joku heittää jonkun hyvän vittuiluläpän, niin siitä vasta hyvä keskustelu lähteekin.

yhtään vaivaudu tutustumaan palstan meininkiin ennen kuin lähtee tilittämään asioitaan, voi syyttää itseään. Kyllä meille, jotka viihtyy täällä on oikeus omaan palstaan. Perustakoot herkkikset jonkun oman herkkisfooruminsa.

ylipäätänsä, miten joku voi ottaa nokkiinsa jonkun " vierailijan" sanomisista. Niin kuin sanoin, täällä kärjistetään ja pilaillaan. On lukuisia kiltimpiä palstoja - menkää sinne. Ja en muuten ole kirjoittanut tuota ko. viestiä, mutta ei se minua hetkauta, jos ei nyt nauratakaan pahemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat