Seuraa 

Tulivat taas mieleen, kun tuossa joku noista rasvahapoista kirjoitteli.

Minä olen törmännyt viime aikoina outoihin tietoihin joita sitten olen hämmästellyt pienessä mielessäni ja tuli mieleeni, olisikohan niitä kertynyt muillekin. Jos olisi niin jakoon vaan, kaikkia konstejahan tässä koitetaan muutenkin että se vaavi saataisiin.

Nämä mun löytämät (sori noi lähteet, mulla ei vaan ne jää päähän):

-Sperma voi laukaista ovulaation (seksologin kysymyspalstalla Iltalehdessä jokunen viikko sitten)

-Anemia aiheuttaa hedelmättömyyttä (Me tai yhteishyvä tai pirkka -lehti, jossa siteerattiin jotain lääkärilehteä)

-Korkokenkien käyttö aiheuttaa hedelmättömyyttä, syynä lantion asennon muutos (Kodin kuvalehti, jossa siteerattiin myös jotain lääketieteen lähdettä)

-sitruunaa voi käyttää raskaustestinä (oisko ollut vauva-palstalla vuosien takaa) Sitruuna emättimeen ja vilkastunut verenkierto vie maun suuhun parissa minuutissa...

Että lättäkegät jalkaan ja sitruuna sinne ja menoks! Löytyiskös tälläsiä siis lisää?

Kommentit (4)

Lainaus:

-Sperma voi laukaista ovulaation (seksologin kysymyspalstalla Iltalehdessä jokunen viikko sitten)

Tämän minäkin olen kuullut eli naisen elimistö voi tavallaan järjestää ovulaation, vaikka sen aika ei vielä olisikaan, jos siittiöitä uiskentelee lähistöllä! En muista missä kuulin, mutta saattoi olla jopa hoitsukoulussa anatomian&fysiologian-luennolla. Kuulostaa kylläkin uskomattomalta ja ainakin kyllähän sen munasolun pitää siellä olla odottamassa valmiina jotta voi irrota ja irtoisi kai sitten kohta muutenkin?!

Lisäksi olen kuullut, (tarina ajalta, jolloin tuttavani oli raskaana ja lapsella oli kaksi isäehdokasta...) että jos on vakituinen suhde eikä ehkäisyä ja sitten yhdyntä satunnaisen partnerin kanssa, niin lapsi olisi todennäköisemmin tuon satunnaisen partnerin, koska naisen elimistö jotenkin tottuisi oman miehen siittiöihin, eikä raskaus alkaisi niin helposti! Tämän väitteen tieteelliseen näyttöön en kylläkään ole törmännyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan hauskoja noi jutut.

Tuon korkokenkä jutun olen kuullut ennenkin ja sitä on jossain päin maailmalla tutkittukin. Mut mallithan kävelee hyvin paljon korko kengillä ja kyllä niitäkin näyttää paksuksi tulevan.. eli ei taida kovin paikkaansa pitää.

Sittenhän on niitä juttuja jolla ennustetaan tyttöä tai poikaa ynm...

Jatkakaa joku jos muistatte jotain. =)

" Kaikki keinot on sallittuja sodassa, rakkaudessa ja vauvakuumeessa"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat