Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

Mä en syö masentuneena paljon mitään

varsinkin akuuteissa sydänsuruissa saatan olla syömättä vaikka yli viikon, kun ajatuskin ruuasta oksettaa, ja on niin paha mieli että fyysisestikin on paha olla :(

Mutta kun menee hyvin, niin tulee syötyä kaikkea hyvää sitten senkin edestä :)

Mä en muutenkaan " pidä itsestäni huolta" siinä mielessä että jaksaisin murehtia ulkomuotoani tai vaatetusta tai tukkaa tms. olin sitten iloinen tai ei. Mulla on sisäistä kauneutta, aivan sama mihin säkkiin pukeudun :))

Vierailija:

Lainaus:

tyypillisesti masentunut ihminen lihoo, koska hänellä ei ole energiaa välittää itsestään.

Masentunut (siis kliinisesti masentunut, mihin kai viittaat) joko lihoo tai laihtuu. Monet laihtuvat juuri siksi että eivät jaksa huolehtia itsestään - eli terveydestään tahi ulkonäöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyypillisesti masentunut ihminen lihoo, koska hänellä ei ole energiaa välittää itsestään. Minä ainakin, silloin kun olen onnellinen, niin tykkään laittautua ja hoitaa itseäni. Kun elämä mättää, niin silloin laihdutus on vihoviimeisin asia, mitä voi tehdä.

Ehkäpä tuon teorian näkökulma on se, että ihminen on vapautunut ja uskoo, että häntä rakastetaan, vaikka lihoisi.... Muuta selitystä en keksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat