Vierailija

nyt on tullut muutaman yhdenillantutun kans juttua rajoista. Miehet ihmettelevät, että en halua ottaa suihin enkä vastaanottaa. Kuuluu mielestäni vaki/pidempään suhteeseen. Heidän mielestä naiminen on se mikä kuuluisi pidempään suhteeseen ja suihin voisi ottaa " keneltä vaan" .Mitä mieltä tästä?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

no sehän tietysti riippuu siitä käyttääkö suihinotossa kortsua vai ei. Pidemmässä suhteessa ei ehkä ole pelkoa kurkkuklamydiasta tms. kivasta.

Olen kuullut, että kaveripanoja harrastavat eivät suutele, mikä onkin ihan ymmärrettävää. Vastaavaa henkilökohtaisuutta ei kai suihinotossa ole?

Se ei sovi minun aivoihini ja vastoin ajatusmaailmaani

Sillä seksi seksiä ja rakastelu rakastelua

Ja kyllä sitä kaipaa vaan sitä että aistii merkitsevänsä toiselle jotain

joten yhdenillan jutuissa ei tunnetta

Voihan olla että olen typerä mutta . . .

mici65(a)luukku com

eli en mitenkään hae näitä yhdenillan juttuja. Joskus vaan harvoin, kun pääsen viihteelle, sattuu käymään näin. Joskus on kivaa irroitella yksi tai vaikka kaksi hetkeä mukavan kundin kanssa (himot ne on hiirelläkin:-).

Syy, miksi näin on, olen yh ja suhteen kehittely on aika vaikeaa. Olen niin tiiviisti lapsen kanssa, enkä viitsi hänelle tuttavuuksiani kovin usein/pian esitellä.

Niin mielelläni aloittaisin suhteen ihanan miehen kanssa ja nauttisin hetkistä hänen kanssaan täysillä. Nauttisin siitä, että mies tietää mistä pidän ja mistä en. Ja minä tiedän hänen halut ja rajat.

Olen 4-kymppinen, eli tiedän miten ihanaa voi olla nauttia toisesta! Mutta sopivaa vaan ei ole vielä eron jälkeen kohdalle sattunut:-(

Ap kommentoi

Eihän niissä mitään järkeä olekaan, mutta tarviiko aina kaikessa olla?

Eihän benji-hyppässäkään ole järkeä, mutta se oli kerrassaan mahtava kokemus.

Eli ei siitä juuri mitään irti saa jos seksiä laadullisesti ajattelee. Mutta joskus on kiva harrastaa jotain ihan hulvatonta. Mä olen tosin vain pari kertaa nuoruudessa sitä tehnyt kun olen muuten aina ollut varattua. Mutta silloin ainakin tein sitä ihan vain mielenkiinnosta millaisia miehiä maa päällään kantaa. Ja aina olen jotain uutta oppinut, en välttämättä seksistä mutta muuten miehistä :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat