Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

muistetaan yhdessä näitä asioita:

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kantaa tuskaani päivästä ja yöstä toiseen.

Toivon lohtua suruuni, kun kaivattu vauvamme kuoli kesken raskauden. Toivon joskus vielä tulevani raskaaksi. Jokainen hetki toivon :´´(. Tämä sekundäärisen lapsettomuuden kipu on kamala. Toivon, että leikkaukseni menee hyvin ja seuraava koeputkihedelmöitys onnistuu ja tuo uutta iloa perheeseemme.

Rukoilkaa poikani puolesta, jota on jo kahtena elinvuotena kiusattu kivuliain tutkimuksin ja pelottavin sairaalaöin. Anna tämän kahden vuoden terveen jakson kestää, neljävuotiaan jatkaa reipasta eloaan ja anna kyhmyn kaulalla olla harmiton. Toivottavasti ei edes ohutneulanäytettä tarvitse ottaa. Lapseni kipua en enää jaksa. En jaksa.

Minä pelkään ja suren poikani puolesta. Suren kaipausta vauvasta, jota emme saaneet.

Pyydän rukoilkaa perheellemme vielä onnen päiviä: terveyttä ja vauvaa, jota saamme hoitaa yhdessä.

Tätä minä pyydän Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Toivon huolenpitoa maailman lapsille, rauhaa maailmaan ja äitien sydämiin. Amen.

Voisiko joku rukoilla sairaan lapseni puolesta? Olen ihan väsynyt ja epätoivoinen, kun poikani ei näytä parantuvan. Tuntuu kuin Jumala vihaisi minua ja olisi hylännyt minut. kiitos kaikille.

Jospa vielä pääsisin täältä ylös, ja voisin käyttää kokemuksiani toisten tukemisessa.

Paha olla, enkä tiedä mitä tehdä. Mihin suuntaan mennä. Auta, Isä, vaikka poikkesin Sinun viitoittamaltasi tieltä.

Isä vastaa rukouksiin!

Rohkaise etsiviä, lohduta surevia... anna meille jokaiselle sitä mitä Sinä Isä näet parhaaksi! Kiitos että kuulet pienimmänkin huokauksen!

Jokaisen puoleesi kääntyneen ihmisen sinä tunnet ja haluat kohdata meitä! Sinun huomaasi me jäämme!

Amen.

Kiitos tästä päivästä ja kiitos elämän lahjasta! Herra, kiitos siitä, että Sinä näet kaikki nämä rukouspyynnöt tässä ja kaikki nekin, joita ei ole ääneen sanottu. Herra, vahvista lastesi uskoa ja johda meidät kerran Taivaan kotiin. Anna lapsillesi toivoa ja auta meitä muistamaan, että Sinä kuljet kanssamme.

Auta minua kohtaamaan tuo vihan täyttämä ihminen viisaudellasi ja kärsivällisyydelläsi. Haluan vain elää rauhassa. Kiitos lähettämästäsi arkienkelistä.

Rukoilen kaikkien Libanonilaisten ja Israelilaisten puolesta ja kaikkien jotka tähän ketjuun ovat kirjoittaneet. Luotan sinuun jumala. Kiitos.

toivon löytäväni sisäisen rauhan jossain vaiheessa. toivon että lapsillani ja läheisilläni olisi onnellinen elämä. toivon että ihmiset toimisivat suvaitsevaisesti.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat