Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä ainakin illalla avoimen yo:n luennolla.

Sivut

Kommentit (104)

Hänen äitinsä soitti että joku lentokone on törmännyt niihin torneihin muttei tajuttu vielä siinä vaiheessa yhtään kuin vakavasta jutusta on kyse. Vasta sitten sisälle mentyä ja tv:n aukaistua alkoi valkenemaan ettei kysessä ollutkaan ihan pieni törmäys...tai onnettomuus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni on amerikkalainen ja hän on palomies. Mieheltä oli leikattu edellisenä päivänä umpisuoli ja tuo umpisuoli luultavasti pelasti hänen henkensä. Mieheni paloasemalta kuoli nimittäin 5 miestä, olivat nimittäin ensimmäisiä, jotka saapuivat paikalle.

Ei ollut telkkaa eikä radiota, veli soitti että WTC:een törmännyt kone. Ajattelin että höpö höpö, kyllähän se kuuluisi tänne asti (olin Kalliossa). Ajattelin siis suomalaista WTC:tä...

Mä asuin vielä kotona ja katoin telkkaria, kun sieltä piti tulla Perhe on paras sarjan jakso. Isäni istui naapurin ukon kanssa keittiössä kahvilla ja mä huusin niille, että tulkaa äkkiä kattomaan mitä Nykissä tapahtuu, lentokone on törmännyt toiseen Kaksoistorneista. Ukot vaan sanoivat, että höpö, höpö ja jatkoivat kahvin juontia. Sanoin niille uudestaan, että tulkaa kattomaan, jos ette muuten usko ja sitten ne tuli kattomaan ja sanoivat vaan, että mitäs scifi leffaa sä katot? Ja mä jankkasin niille, että paskat toi mitään leffaa on vaan ihan totista totta; tapahtuu Nykissä.

ihmettelin, kun sain lyhyen veistin USAssa asuvalta lentöemäntäystävältäni: ' älkää olko huolissanne, minä en ollut siinä koneessa'

aloin lukea netistä uutissivuja ja ryntäsin sitten (tyhjään) neukkariin katsoman uutisia.

Sain viestin tapahtuneesta silloiselta poikaystävältäni, mutta koska hänellä on joskus ihan sairas huumorintaju en siitä viestistä voinut päätellä onko kyse oikeasta iskusta vai jostain hänen omasta jutustaan. (en muista viestiä enää, mutta tyyliin torneihin törmännyt 2 konetta, USA kaaoksessa)

Eli en sitten kertonut muulle ryhmälle mitä oli tapahtunut vaan keräsin kamani ja poistuin luennolta ja soitin matkalla että mitä ihmettä siellä sekoillaan?

Olin koulussa, meillä oli elävänmallinpiirrustusta. Oli ihan hiljaista muuten, mutta kuuntelimme samalla radiota. Sieltä kuului uutinen, että onpi jotain tapahtunut. Kukaan ei oikeastaan reagoinut, jatkoimme vain töitämme.

Kotiin päästyäni avasin heti telkan ja etsin teksitv:sta tapahtmat. Silloin vasta kunnolla alkoi tajuta, mitä oli tapahtunut.

En kyllä tiennyt mitkä ne tornit on enkä muutenkaan oikein tajunnut mistä on kyse mutta kun äiti hoki, että avaatelkkari, avaa telkkari niin avasimme sen miehen kanssa. Meidän tyttö syntyi 17.9. eli oli viimeiset raskauspäivät menossa. Olin tosi järkyttynyt ja minäkin olin huolissani siitä, että 3. maailmansota alkaa nyt!

Kyllähän Afrikka sen verran iso on, että on melkoinen ero sillä, että missäpäin on ollut. Tuskin kukaan sanoo, että olisi ollut Euroopassa.

Ihan vain ohi aiheen. Ja itse kysymykseen. Olin päivän yliopistolla ja kotona panin radion päälle ja heti siitä sitten television.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat