Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on ollut tavallisen niukat kuukautiset eikä erityisiä kipuja, joten kuparikierukan tavallisimmille haittavaikutuksille en liene herkkä. Hormooneita ei huvitais syödä ja hakusessa ois mahd halpa ehkäisy - säästölinjalla kun ollaan.

Kommentit (8)

Ei ollut mitään tiputteluvuotoa, kuukautiset ovat muuttuneet sen verran että kestävät nyt kuusi päivää (aik. 5), hieman runsaammat (=yhtenä päivänä joudun käyttämään tamponeista kokoa normal, muulloin miniä, aikaisemmin aina miniä). Ei ole aiheuttanut mitään tulehduksia.

Minulla oli kuparikierukka täydet 5v eikä mitään tulehduksia yms. Hieman runsaampi vuoto ja kesti muutaman päivän pitempään varsinkin alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla tuli järkky akne hormonikierukasta joten se ei ole vaihtoehto. Ai vitsit kuin kallis, 130 e. Ja jos on vielä sit kuitenkin huono noiden tulehdusten ja tiputtelun suhteen, niin ei viitti hetkeä kokeilla. Täytynee jatkaa pillereiden popsimista.

Kiitos vastanneille!!

samoista syistä mäkin otin kuparikierukan. Muuten on sopinut tosi hyvin, mutta harmittaa välillä tosi runsaat kuukautiset. Siteen saa vaihtaa pahimmillaan tunnin välein, ekoina vuotopäivinä.

Maksoi joku 130e + tk-käynti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat