Vierailija

Mun mielestä se WTC-turma oli järkyttävämpi, kun sitä seurattiin livenä telkkarista. Mutta kyllä se tsunamikin oli kamala!

Sivut

Kommentit (88)

Molemmissa on ollut suurta inhimillistä hätää. Minulle nämä asiat ovat tunteen tasolla enkä näe syytä vertailla esim. uhrien määrää tai " laatua" . Tapahtumina lentokoneiden törmäykset pilvenpiirtäjiin ja hyökyaallon tulo rantaan ovat molemmat yhtä ennalta-arvaamattomia ja tuhoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luonnononnettomuuksille ei paljon mitään voi, mutta WTC on ihmisen tekoa, ja vaikuttanut miljooniin ihmisiin poliittisten vaikutustensa vuoksi.

Ei kukaan viitti niitten menoo katella nytkin ne värväävät tahtomattaan terroristeja lähi-idässä.hah! Huonoa ja lyhytnäköistä on niiden politiikka.

Tsunami oli luonnononnettomuus, asia joka kuitenkin on jotenkin järjellä ymmärrettävissä ja siten hyväksyttävissä. Asia, jolle ihminen ei mahda mitään ja johon ihminen ei ole syypää. WTC taas oli jotain aivan käsittämättömän suurta pahuutta. Asia, jota ei voi järjellä ymmärtää. Ja se, että sen näki livenä telkkarista, teki siitä vielä järisyttävämmän kokemuksen. Muistan ajatelleeni, että nyt tulee maailmanloppu tai vähintään kolmas maailmansota.

Ihmisten julmuus ja pahuus.

Tsunamikin oli paha, tosi paha mutta, luonnonvoimille ei vaan voi mitään. Onneksi en menettänyt ketään läheistä tsunamille!

Haloo, ei ne kaikki kuolleet olleet jenkkejä. Mukana oli todella monen maan kansalaisia. Ja entäs sitten ne 343 palomiestä? Ja ne parikymmentä poliisia ja ensihoitajaa? Entäs ne kaikki siivoojat, Windows of the world ravintolan työntekijät, jotka kuolivat kaikki?

Mua ei ole taas noi kotimaan tapahtumat juuri hetkauttaneet, ovat kuitenkin niin pienessä mittakaavassa ja WTC taas oli enemmänkin jännitysmomentti...

Tsunamia taasen ei olisi voinut mikään mahti maailmassa estää, tosin tehokas hälytysjärjestelmä olisi voinut pelastaa huomattavasti ihmisiä.

kun niille ei voi tehdä mitään.... Itse olen ollut hirmumyrskyn keskellä parin kk ikäisen vauvani kanssa. Ikkunat hajosi ympäriltä ja sitä rataa... kyllä tuli ikävä Suomeen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat