Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

failure noticessa lukee mm. tällaista:

....does not like recipient.

Remote host said: .... user unknown

Giving up on ...

Apua, auttakaa, voiko olla kyseessä sellainen tilanne, että rakkaani sähköpostiboxi on täyttynyt ja räjähtänyt tai että on ihan täynnä. Tämä herra on ollut nyt muutamia viikkoja pois boksiltaan ja tämä saattaisi olla mahdollista, että on tullut kauheasti postia. Apua, mitä tuo does not like recipient tarkoittaa? Ettei hänen postinsa " pidä" minun osoitteestani. Tietokone-expertit, sanokaa, mitkä ovat mahdollisuudet?

Kommentit (13)

coecahill:

Lainaus:

Mutta user unknown viittaa kyllä noihin mitä aiemmin tuumailin. Tarkastitko että olet kirjoittanut osoitteen oikein?

Olen kyllä tarkastanut, se on ihan korrektisti kirjoitettu. Ja tuo bumerangi-asia alkoi noin viikko sen jälkeen, kun hän lähti lomalle, siis minusta hiukan vaikutti siltä, että yhtäkkiä se täyttyi se posti

coecahill:

Lainaus:

Niin osoitetta ei ole olemassa. Olet kirjoittanut osoitteen väärin tai se on lopetettu (tai sitten sitä ei ole koskaan ollut olemassakaan).

Hei, kiltti coecahill, siis se posti on ollut kokoajan toiminnassa siis siihen asti, kun hän lähti lomalle. Apua, siis ainakin yli vuoden jo.

Voiko olla, että tuo user unknown -bumerangi voi tulla myös jostain muusta syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Riippuu ihan palveluntarjoajasta. Joskus iso maili esim. kuvamaili voi jumittaa koko laatikon, jos on ilmaislaatikko.

Mutta jos virheilmo sanoo " user unknown" , niin kyse ei ole liitä! Silloin sanotaan " quota exceeded" tai jotain vastaavaa.

Hyvin epätodennäköistä että olet onnistunut rikkomaan mailia, mutta jos joku muu yrittää lähettää niin voipi kyllä suuttua kun ei hänkään pääse läpi :)

coecahill:

Lainaus:

Riippuu ihan palveluntarjoajasta. Joskus iso maili esim. kuvamaili voi jumittaa koko laatikon, jos on ilmaislaatikko.

Mutta jos virheilmo sanoo " user unknown" , niin kyse ei ole liitä! Silloin sanotaan " quota exceeded" tai jotain vastaavaa.

Ja yhden musiikkiliitteenkin...olen varmaan räjäyttänyt hänen postinsa.

Olen paniikissa, pelkään, mitä on tapahtunut. Tuo user unknown pelottaa...

siis sanokaa joku arvio, tarvitaanko paljonkin spam-postia ja siis ihan normaaleja posteja, että tämän herran sähköposti täyttyy? Kuinka nopeasti? Tämä posti ei ole hänen työposti vaan ns. yksityisposti.

Apua, sanokaa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat