Vierailija

Mieheni pitää erääseen exäänsä edelleen yhteyttä (kaverina) kyseessä on todella kaunis nainen. Olen mustasukkainen vaikka ei periaatteessa olekaan mitään aihetta.

Kommentit (12)

silti en voi sietää sitä söpöä, viattoman näköistä naista.

Liittyy luultavasti siihen, että heidän eronsa ei ollut vielä selvä kun tapasin mieheni ja tavallaan tulin heidän väliinsä, vaikka olivatkin suunnittelemassa eroa. Mulla on tosi huono omatunto, vaikka mies on vakuuttanut nyt 3 vuotta, että he olisivat eronneet joka tapauksessa ja suhde oli alusta alkaen virhe. Tykkäävät silti toisistaan, ainakin jollain tasolla.

Miehen ex exästä sen sijaan en ole mustasukkainen, vaikka ovat paljon paremmat kaverit - on musta ihan ok tyyppi, vaikka en nyt mitenkään bestikseksi hänen kanssaan haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivoisin, että voisin olla jostain mustasukkainen mutta EI!

Yksi eksä on meidän (nykyään) yhteinen ystävämme, niin mukava ja kiltti ihminen!

Toinen asuu jossain kuusessa eikä hänkään ole antamassa minulle aihetta olla mustasukkainen miehstäni.

Nimittäin aina jos saan aihetta epäillä että joku saattaisi yrittää liehitellä miestäni tai mies ylläpitää flirttiä jossain, niin olen panostanut enemmän suhteeseen ja tehnyt kaikenlaista pientä kivaa " pitääkseni miehen itselläni" , saanut vähän jännitystä.

Nyt voin vaan röhnöttää täällä millaisena vaan ja mies on onnellisesti kassani ja kuskaa minulle mäkki-ruokaa... Hmm..

hehe, no ymmärrän myös asian toisen puolen. Parempi näin!

Vierailija:

Lainaus:

Mies on tehnyt mun kanssa lapset ja mennyt naimisiin...ja ei ole mitään syytä pitää ex:iin yhteyttä ellei heillä ole yhteisiä lapsia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat