Vierailija

Joskus näen ja tapaan pariskuntia, joiden kumppanivalinnat (itseni lisäksi) ovat ehkä ulkopuolisten silmissä hieman erikoisia. Kertokaapa jos olette kohdanneet saman, tai jos teillä itsellänne on kokemuksia.

Esimerkkinä käyttäisin vaikka itseäni.. olen kokki, rakastan ruokaa:) elikkä rakastan myös kokeilla uusia asioita. Mieheni on taas ihan päinvastainen- ei syö mielellään mitään muuta kuin suomalaisia perinneruokia, lihaa, perunaa ja leipää. Jopa joku katkarapu, minulle niin arkinen aine, on hänelle yök. Kotona emme siis kokeile koskaan mitään "erityistä" koska en halua pakottaa miestäni syömään kokeilujani, itse saan uusien makujen himoni tyydytettyä ravintoloissa, työssä ja ystävien kesken.

Radikaalimpia esimerkkejä kaipailisin kuitenkin! Mitä lähipiirinne on tuumannut puolisonvalinnastanne? Mikä teitä yhdistää, mikä on suurin erottava tekijä? Miten osittain erilaiset ihmiset sumplivat arjessa?

Kommentit (4)

ainakin ne liitot ihmetyttää, jotka perustuvat vain seksille

tai ne joissa, jommalla kummalla on jo aviotumisvaiheessa päihde- ja tai peli- tai joku muu riippuvuus

tai masokisti/ sadistiliitot

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten aletaan valittamaan että toinen on niin erilainen kuin minä. Just just. Ihan niinkuin toisen pitäis olla samanlainen kuin itse on. Hieman narsistista touhua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat