Vierailija

sama minne mennään niin heti on ipana (3.5v) höpöttämässä tutuille ja tuntemattomille. Jatkuva kailotus kaupassa tai kaupungilla, sama minne mennään niin se vaan puhua pölpöttää. Ei kuitenkaan harrasta mitään " kiljumisia tai käyttäydy rumasti" vaan tekstiä tulee kuin ruunebergiltä...Mitä mieltä olette tällaisesta lapsesta joka on kova puhumaan kaikille? Joskus vaan itseäni " hävettää" , kun lapsi alkaa heti keskustella ja puhua palpattamaan vaikka voisi olla välillä hiljaakin erilaisis tilanteissa...Olen yrittänyt opettaa, että nyt käyttäydytään nätisti, eikä puhuta jatkuvasti tms. Olen ylpeä lapsestani joka on sosiaalinen ja avoin mutta joskus vaan tuntuu, että malttais nyt hetken olla hiljaa..

Kommentit (4)

Sillähän lapsi oppii ja tiedostaa uusia asioita, kun kyselee jatkuvasti. Mullakin on 3½v lapsi, joka pälpättää koko ajan. Musta se on vaan mukavaa =)

poika oli pieni hänet sai hiljaiseksi vain Aku Ankalla. Tehoaisikohan se myös kuopukseen, 3v., hän on nimittäin samanlainen papupata. Ihanaahan se on mutta joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poika 4,5v, on mahdoton pölisijä. Vielä vuosisitten kauppareissuilla, hän osotti vastaantulijoita ja kysyi " äiti, kuka toi on" ? Onneksi tuo on loppunut.

Kerran myös yhdellä kauppareissuilla mieheni oli jäänyt parkkeeraamaan autoa ja me olimme poikani kanssa menneet jo kauppaan. Poika ihmetteli, että missä isi on, ja minä sanoin pojalle, että isi tulee kohta. Tästä innostuneensa poika tarrasi ensimmäistä ohikulkijaa hihasta ja sanoi " isi tulee kohta" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat