Vierailija

Yksin tai puolisosi kanssa.

Sivut

Kommentit (76)

Ajattelin, että en ikipäivänä osta omaa, mutta sitten tuli elokuu 1995 ja hinnat notkahtivat. Pakkohan se oli ostaa, kun halvalla sai. No, onpa jo maksettu ja oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Omakotitalo 20-vuotiaana, huh huh! Kaipa se siellä maalla sitten on niin halpaa. Minä olen 28 ja mies 31, nyt opintolainat maksettu pois, asunto vasta etsinnän alla.

Perintörahoilla niitä asuntoja tuli ostettua tyyliin " halvalla huonokuntoinen asunto, jonka remppasin mukavasti ja nyt jokaisen arvo hyvä" ja niistä saa suht hyvät vuokrarahat :)

Oma asunto laitettiin (rakennettiin) miehen kanssa, kun olin 24-vuotias ja mies 29-vuotias. Sitä ennen oltiin asuttu vuokralla, vaikka miehelläkin oli sijoitusasuntoja useampi.

Sikäli hyvä tilanne, ettei meillä tuosta ihan omastakaan talosta ole mitään lainaa, joten ei tarvi miettiä miten sitä 20v päästä elää ja tarvisko maksaa asuntolainaa. Etupäässä miehen rahoilla (perintöjä ja tosi hyvä kk-palkka duunissa) toi meidän talo on maksettu, koska toi on lähinnä miehen unelmatalo, eikä niinkään mun :)

nostin opintolainat 18, 19 ja 20 vuotiaana, mutten käyttänyt niitä opintoihin vaan tein töitä opiskeluaikana (valmistuin 24v), käytin pääoman asuntoon, jonka hankinta hinta oli jotakin aivan muuta kuin mitä tänä päivänä, nostin tietysti myös asuntolainan, jota makselin kuin vuokraa.

Eikä kaduta, vaikka silloin kaikki sanoi että hullu olen. Voin ollakin, mutta eri syistä : )

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat