Seuraa 

Lapsi sotki valkoiselle paidalle sukaakastiketta. Hankasin tahraa heti ensin sappisaippualla, se haalensi tahraa jonkun verran mutta ei poistanut kokonaan. Sitten pesin vaatteen valkopesuaineella koneessa, mutta tahra pysyi entisellään. Paita kuivui vielä päivän kirkkaassa auringonpaisteessa, mutta tahra on ja pysyy. Onko enää mitään tehtävissä suklaatahran poistamiseksi?

Kommentit (3)

Meillä on nimittäin pojan 3 paitaa suklaatahroissa (suklaajäätelöstä...), eikä tahrat lähde pois. Olen kokeillut liottaa, sappisaippuaa, yhtä tahranpoistoainetta (en muista nimeä). Jäljet on ja pysyy =(

Kun kerran kyseessä on valkoinen vaate, laittaisin sen kloriteen puhdistumaan. Tahrat, joita on jo yritetty puhdistaa, yleensä ovat jämähtäneet niin ettei niihin oikein mikän tehoa.

Minä olen saanut oikeastaan kaikki tahrat pois BioShout -tahranpoistoaineella kun taas sappisaippua ei ole minun tahrojani minnekään hävittänyt. Toinen, mikä tehoaa varsinkin rasvaisiin tahroihin (kuten suklaa) on Fairy. Eli tahraan vain heti fairyä ja sitten pyykkikoppaan odottamaan pesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kloriitilla oon saanu joistakin värillisistäkin vaatteista tahroja pois, kunhan vaan on tarpeks laimea liuos, niin ei lähde värit mukana. Tosin joistakin vaatteista värit lähtee herkemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat