Vierailija

Onko tanssiminen kiellettyä (lapsilta)?

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Missä kohti tuossa tekstissä väitetään, että te teette sitä koko ajan, siinähän sanotaan, että te saatte tehdä sit' ä niin paljon kuin haluatte.

tanssien oman miehen kanssa, kuin vällyjen alla ilman vaatteita, yöks, yöks, sitähän teillä " saa" tehdä yllin kyllin. Kyllä näistä teidän säännöistä huomaa, että ne on laatinut perverssit kiimaset miehet, ootte kyllä niin kaks naamasta porukkaa, että.

[/quote]

[/quote]

vaan jotain perinteisiä lauluja. Ja tiedoksi jollekin että kyllä niiltä todennäköisesti cd-soitin löytyy, se kun ei ole kiellettyjen listalla!!!

Voihan siinä käydä niinkin.

Oon muuten miettinyt, että tosi hyviin vaatteisiin pukeutuu ainakin mun tuntemat vl lapset. On Elleä ja Timberlandia...Rahaa varmaan riittää semmoiseen kun muihin maallisiin iloihin ei sitä mene.

ap

Siinähän on juuri niitä perinteisiä lastenlauluja ja vieläpä suurin osa lasten laulamana? Vai oliko tämä teidän lapsille sitten liian rauhallista tms?

Jos vien VL perheeseen esim. korkeasaaren kotibileet lasten cd-levyn, niin saako lapset kuunnella ja tanssia sen tahdissa? Kotioloissa siis?

Vilpittömästi vailla ivaa kysyn asiaa, koska meidän lapset ovat päivittäin VL lasten kanssa.

Kiitos vastauksista! Tämä helpottaa myös omien lasten synttärikutsujen järjestämistä niin tietää, että voi laittaa lastenlauluja soimaan ja ei haittaa vaikka lapset alkais hyppimään ja tanssimaan :)

Mulla on kyllä yks vl kaveri, jolta olen kysellyt kaikkea mahdollista. Hän asuu nyt eri paikkakunnalla niin en viitsi kysellä ihan joka asiaa puhelimella. Muutenkin tuntuu jo hölmöltä, kun joka asiaa on kysymässä heidän elämäntavoistaan. Ei hänkään kysele meidän lasten hyppimisiä... No onneksi täällä av:lla löytyy vastaukset moneen pulmaan.

On tosi typerää tuomita ja haukkua vl porukoita. Ne minun tuntemani ovat aivan tavallisia!

KYSYMYS vielä: mitä raamattuaiheisia kirjoja luette lapsille? Eräänä päivänä tyttö tuli kotiin vl kavereiden luota niin sanoi pikkuveljelle: Sakkeus, tulehan alas puusta! Sitten hän sanoi minua Saaran tyttäreksi! :D Mies kun on ateisti niin oli ihan äimänä. Ei edes ollut koskaan kuullut Sakkeuksesta.

Niin mukavia kuin nuo VL:t ovat on myönettävä että pettymyksiltä ei aina voi säästyä. En voinut suojella omia enkä vl-lapsien pettymystä ja itkua. Nimittäin lapsemme olivat leikkineet koko varhaislapsuuden yhdessä. Kunnioitin heidän tapojaan ja kysyin aina lapsilta mitä he esim. saivat kuunnella tai katsoa tv:stä. Kaikki oli auvoista ja lapset olivat herttaisia. Aika kului ja lapset tulivat murrosikään (täytettyään 12-vuotta) Mitään ilmoitamatta välit pantiin poikki. Ymmärsin että meidän elämää pidettiin kait liian riettaana koska lapset (tytöt)alkoivat kiinostua kynsilakasta. Meiltä opittu malli muka ja tietnkin tytöt alkavat hihitellä poikajutuille, siis kaikelle normaalille joka kuuluu normaaliin murkkuikään. Lasten murhe oli suuri. MIKSI emme saa enää leikkiä olla yhdessä. Koulussa VL-tytöt menivät omiin porukoihin eikä sinne syntiset saastaiset ihmiset kuuluneet.

Näin voi käydä myöskin sinun lapsillesi toivon todella että ei. Käsittämätöntä ja täysin hyväksyttävää käytöstä heidän osaltaan.

Mielestäni voit viedä. Voithan kysyä äidiltä asiasta? Jokainen taaplaa tyylillään ja miettii omat ratkaisunsa musiikinkin suhteen. Mutta meillä kuunnellaan ihan tavallisista siioninlaululevyistä ihan noihin muumilauluihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat