Vierailija

vaikka niin tykkään olla kotona ja antaa lapsille kiireetöntä aikaa. Aina on tuntunut että hoidan itse lapseni. Mutta mä en vaan enää jaksa. Ei koskaan omaa aikaa. Mies viikot poissa, viikonloput rakentaa. Mä hoidan itse kaiken, ihan kaiken. Sitte viikonloppuna passaan rakennusmiehet, keälomalla joka päivä. Lapsia 3, viidestä vuodesta alaspäin. Kaikilla joku uhmaikä tai muuten vain stressaantuneita, kiukuttelevat aika paljon. Lähden töihin, en jaksa.... vai väsynkö töissä vielä enemmän?

Kommentit (1)

Olin itse tosi väsynyt kotiäitivuosien jälkeen ja minulle oli ainoa mahdollisuus mennä töihin. Pari seuraavaa vuotta olivat todella raskaat "vaativa työ - pienet lapset" - yhdistelmällä, mutta en olisi kyennyt siltikään palaamaan kotiäidiksi. Olin pätkätyöläinen ja oli pakko vain tsempata, että sai seuraavan työn. Kun sitten onnen kaupalla ja periksiantamattomuudella sain vakituisen työn, helpotti. Aloitin myös osittaisen hoitovapaan (30 h / viikko) ja vaihdan lomarahat lomaksi - nyt tuntuu, että elämisessä on jokin mielikin. Ei ole pelkkää raatamista.

Olisiko sinun mahdollista tehdä osa-aikatyötä? Entä kokeilla töihin menoa ja palata kotiäidiksi, jos huomaat, että jaksat sitä kuitenkin paremmin - ehkä myös vaihtelun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat