Vierailija

Nyt ne cytotecit alkoi tekemään tehtäväänsä. Nää on perkele kun kunnon synnytyssuppareita¤(&" ¤&%%/" !!! Sattuu niin helkkaristi! Ja lääkkeenä vaan buranaa ja tramalia. Tässä vaiheessa otin sairaalassa epiduraalin. Kaikille jotka tekee tarkoituksella abortin pitäis kyllä antaa lääkkeellinen keskeytys eikä kaavintaa, saisivat vähän tuntumaaaaaa.

Kommentit (9)

kunnossa ja tuntuu, että valmistin useamman viikon itseäni tähän henkisesti. Mä oon nyt vaan niin kipeä, etten tiedä kestänkö olla kotona. Kuinkahan kauan tämä kestää? Pönttöön valuu hirveästi hyytymiä ja aina käväisee mielessä, että oliko se mun vauvan alku. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viikonloppuna supisti niin perkuleesti!! Ja just semmosia kauheita hyytymiä tuli. Jouduin sit kuitenkin vielä kaavintaan.

Paljon jaksuja kipujen kanssa. Kyllä se pian pitäis helpottaa. Mulla ainakin aamulla alkoi ja illalla ei tehnyt enään niin kipeetä.

Mulle toi oli henkisesti ihan kauhee kokemus...

tiedän " fiilikset" ...1 kaavittu, yksi spontaani ja viimeisin lääkkeillä. N. 4 tuntia mulla kesti se lääkkeellisen helvetti, sen jälkeen ei kipuja, eli koeta jaksaa! En ollut silloin vielä saanut lasta, mutta tajusin, että sellasta se synnytys ehkä on, supistukset ja kaikki. No synnytys oli mulla pikkujuttu tohon lääkkeelliseen verrattuna. Psyykkisesti se oli kuitenkin vielä raskaampaa, kun oli kolmas km ja kävinkin neuvolapsykologin vastaanotolla n. 4 kertaa. Neuvolan th tajusi sitä hienosti ehdottaa. Jaksamista!

Viime yö meni neljään asti kipujen kanssa ja sitten helpotti. Päivällä olo oli ok, mutta nyt illasta samanlaiset supparit taas alkanneet. Verta en vuoda. Soitin äityspolille ja sanoivat, että hyvinkin mahdollista, koska elimistössä on vielä sitä lääkeainetta. Sattuu kyllä karseesti :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat