Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kauan sitten hakenut välitys firman kautta töitä ja silloin heillä ei ollut mitään tarjota. Nyt olen ollut muutaman kuukauden töissä hoitovapaan jälkeen, mutta nykyinen työni jonka itse löysin on huonosti palkattua ja tylsää.

Maanantaina välitys firma soitti että minulla olisi mahdollisuus hakea hienoa paikkaa joka olisi vastaava työtä jota olen ennen hoitovapaatani tehnyt. Yritys on minusta kiinnostunut ja haluaa jo keskiviikkona eli huomenna minut haastatteluun.

Nyt tarvitaan kaikki hyvät vinkit huomiseksi? Haluan todella kys. paikan. Kansainvälinen firma ja työ liittyy asiakassuhteiden ylläpitoon ja laskutuksiin.

Kiitos kaunis jo etukäteen kaikista vinkeistä!!

nim. hermoheikko:)

Kommentit (9)

..yritän juuri lueskella netistä infoa ja muutenkin tsemppailla mielessäni. Mitäs mieltä olette vaatteista: mustat pellava housu-hame shortsit, mustat korkkarit ja erittäin vaalea vaaleanpun. lyhythihainen paitapusero? Jakkua (blazeria) en ajattellut laittaa ollenkaan..

vai pitäsikö olla pitkät mustat housut? ajattelin kuitenkin että olisi vähän jotain erilaista... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä yritä keksiä mitään hienoja " oikeita" vastauksia kysymyksiin, vaan ole ihan oma itsesi. Kyllä se siitä. Harjoittele mielessäsi etukäteen tilannetta ja näe sielusi silmin miten hienosti suoriudut. Kyllä se siitä!

Kv. firmat on tunnettuja tästä.. se tulee yllättäen, monesti yllättävästä aiheesta.

Ole oma itsesi, älä anna jännityksen pilata tilaisuuttasi. (helposti sanottu..)

Onnea haastatteluun!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat