Seuraa 

Olen lopettanut imetyksen puoli vuotta sitten lapsen ollessa 1-vuotias. Jo useamman viikon minulla on ollut rinnoissa outoja tuntemuksia: kihelmöintiä ym. Ovat samanlaisia kuin imetysaikana kun oli tulossa tiehyttukos. Eilen toinen rinta tuli araksi ja illalla oli yhtä kuppikokoa normaalia isompi. Rinnassa tuntui selvä patti ja sitten se alkoi valua maitoa. Maitoa tuli rintaa painamalla aika tavalla. Olimme matkalla ja Buranalla ja lämpimällä suihkulla olo helpottui.

Olen tosi ihmeissäni ja huolissani, onko kellään kokemuksia vastaavasta? Rintatulehdus voi tulla imetyksen ulkopuolellakin, mutta tuleeko rinnasta silloinkin maitoa? Kuinka pitkän ajan jälkeen imetyksen loppumisesta teiltä on vielä tullut maitoa?

Rintojen arkuus on minulla aiemmin liittynyt raskaana oloon. Minulla on kuitenkin kierukka ja kuukautiset ovat tulleet normaalisti. Maitoa ei raskausaikana ole koskaan tullut. Syöpä ym. mahdollisuudet tulivat myös mieleen, mutta yleensä erite on silloin kirkasta tai veristä - tämä oli selvää kermaa.

Lääkäriin pitäisi kai mennä, mutta minkä alan lääkäriin? Gynekologille?

Neuvoja ja kokemuksia otetaan mieluusti vastaan.

Kommentit (1)

Aivan imetyksen loputtua minulle tuli rintatulehdus johon sain kuurin. Omat konstit ei lievittäneet tulehdusta :( Kuurin jälkeen en enää imettänyt ollenkaan ja maitoa (vähäistä nestettä) tuli rinnoista vielä noin kolme-neljä viikkoa imetyksen jälkeen. Sitten se loppui kuin seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat