Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin vaan, että pääseeköhän tipahtamaan. Kyseessä 3v, joka nukkuu semmoisessa sängyssä jossa pääpuolessa korotettu reunus.

Tyhmä kysymys, mutta ajan kuluksi kysyn teiltä, miten tekisit...

Kommentit (12)

Ja niin tein itsekin pienenä. En käännä häntä, koska kääntyilee kuitenkin yön aikana kymmeniä kertoja. Toinen " ikävä" nukahtamistapa on se, että hän nukahtaa tyyny kasvojen päällä. Sen kyllä siirrän pois, koska tuntuisi jotenkin kolkolta jättää lapsi nukkumaan tyyny naamallaan, vaikkei nyt varmaan enää vajaa kolmevuotias sellaiseen tukehdukaan...

Olen huomannut että jos poika herää yöllä, niin ei jotenkin osaa laittaa peittoa päällensä jos on väärinpäin ja huutelee mua apuun. Jos pää tyynyllä, niin peitto löytyy aina. Poika 3v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

käännän meidän 11kk pojan häkkisängyssä oikeinpäin jos on " väärin päin" nukatanut. Eikä ole koskaan siihen herännyt. Itsellä jotenkin mukavampi ole kun saa vielä peitellä vauvan ja että hän nukkuu oikein päin. Eikä tuosta mitään vaivaa mulle ole..

Jokaisella on tapansa. :)

Ja aina ennen kuin itse menen unille, käyn kääntämässä hänet oikein päin. Koskaan ei ole siihen herännyt vaan ihan vetelänä saan nostella tyttöä. :)

Miksi en kääntäisi? Yöllä tyttö kuitenkin heräisi ja saattaisi hermostuksissaan herätä enemmän kun on " peitto väärinpäin" , tyyny hukassa ja nallet ja puput missä sattuu.. Hänellä on myös jalkopään reuna avoin, eli siellä ei ole reunaa, joten nukun itsekin rauhallisemmin kun tiedän ettei hän ole ihan reunalla menossa pää edellä alas.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat