Vierailija

ikää jo melkein 30. nykyään en suostu enää mihinkään, mihin en halua. tunnen sen sijaan tyhjyyttä ja masennusta ja joskus, kun aloittelemme sekstailua, alkaakin itkettää, enkä voi tehdä mitään. lopetamme aina siihen paikkaan...

kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (6)

Ja vasta viimevuosina. Mulla lapset, 2,5v ja tuo on ihan viimeaikojen juttuja. ei tosin noin kovan kuulosta.

Lasken sen olevan jonkinlaista murroskautta ja uuden alkua :)

ja tässäkin suhteessa, alkuvaiheilla, hain seksiä hyväksynnän vuoksi. nyt olen oikeastaan alkanut ekaa kertaa miettimään, haluanko minä tätä vai en? hellyyttä kyllä saan kovastikin... mutta en oikein osaa ottaa sitä vastaan. joskus on kyllä aika " arvoton" olo, häpeilen itseäni enkä voi uskoa olevani rakkauden arvoinen... :-(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt se ei enää riitä, sillä et koe saavasi riittävästi arvostusta (itsellesi riittävästi ) seksillä koska itsetuntosi on muutenkin pohjamudissa.

Sinulla on se kuuluisa 30 kriisi. Mitä olen, mitä oikeasti haluan, olenko vanha, miten loppuelämäni eläisin???

Selibaatti esim. kuukaudeksi auttaisi. Siinä ajassa huomaat, haluatko seksiä ylipäänsä ja millaisia toiveita ja haluja sinussa herää.

Suosittelen myös keskustelua psykologin kanssa. Voisitte pohtia, miksi pidät itseäsi arvottomana ja yhdessä löytää vahvuuksia ja juuri sinulle ominaiset upeat asiat, jotka tekevät sinusta sinun.

Miehesi varmasti rakastaa sinua. Kysy häneltä, mitkä asiat sinussa saavat hänet rakastamaan sinua. Mitkä ovat erityispiirteesi, joiden takia hän on juuri sinun kanssasi. Ja usko häntä kun hän sanoo. Hän ei valehtele, koska on sinun kanssasi, eikä kenenkään muun kanssa.

kunpa uskaltaisinkin olla minä. en vaan tiedä mikä olen. olen ollut masentunut vähintään viimeiset 10 vuotta. onneksi psykologille on jo aika varattu...

ap

Vai onko suorituspaineet vieneet ilosi seksistä?

Tuohon ei auta, kuin seksin vähentäminen ja halien, pusujen ja supatusten lisääminen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat