Seuraa 

kävin eilen eka ultrassa viikolla 6+0. kiva lääkäri löysi vaavin kasvamassa kohdussa ja kaikki näkyi olevan kunnossa. mutta sykettä ei saanut vielä kuulumaan...minä nyt tressaan että onko kaikki vaavilla hyvin...sniif:(

Kommentit (5)

Onkohan eri paikkakunnilla eroja, kun minut ohjattiin neuvolasta varaamaan eka ultra vasta vko 10-12. Ilmeisesti muita ultria ei tehdä koko raskausaikana, jos kaikki menee hyvin. Itse voi tietysti sitten käydä yksityisellä.

syke ei välttämättä näy vielä noilla viikoilla. Itse olin ultrassa rv 6+2, alkio näkyi, muttei vielä sykettä. 7+0 näkyi sit jo ihan selkeänä. Riippuu mm. ultraavasta lääkäristä ja ultralaitteesta. Alkio ja sen sydän on tuossa vaiheessa vielä kovin kovin pieni, joten älä ihmeessä huolestu turhaan!

-Osse rv 26+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paljonkin olen lukenut täältä juttuja, ettei vielä noin aikaisin syke näy (oviksen ajankohtakin vaikuttaa). Itse kävin tässä raskaudessa ultrassa rv6+6 ja silloin syke jo näkyi. Toivottavasti sinunkin vaavinalulta syke vielä löytyy!!!

neronja rv 35+3

Ei ollut tarkkaa tietoa koska vaavi oli saanut alkunsa eikä haluttu mennä liian aikaisin. Joten olimme alkuraskauden ultrassa viikolla 9+6. Näimme jo ihan pienen pienet kädet, jotka liikkuivat. Samoin jalat liikkuivat muutaman kerran. Ja vaavilla oli jo selkeästi pää-ja kroppa-pallurat.

Esikoisesta kävimme viikolla 7+4 ja silloin näkyi vain pieni papu, jossa sykki sydän. Oltiin tyytyväisiä, että mentiin näinkin myöhään tällä kertaa ultraan. Nähtiin paljon enemmin.

- Tiklu

Aivan. Kävin yksityisellä alkuraskauden ultrassa. ja ihan vain sen takia että sain tietää että vaavi kasvaa oikeassa osoitteessa...olin niin rauhaton.. Hintaa jäi kelankorvauksen jälkeen 53e. minulla eka neuvola parin viikon kuluttua.

ride6+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat