Vierailija

olo on aivan vetämätön. Maha on koko ajan pinkeellä jos vähänkin liikkuu. Onko muilla alkuajan pahoinvointi palannut uudelleen? Mulla on ihan samoja tuntemuksia kuin raskauden alussa ja tänään silmissä vilkkui valoja kun makoilin sängyllä. Käsittääkseni valojen pitäisi olla ' valuvia' jos viittaisi raskausmyrkytykseen? Onko näin?

Mutta olo kuin olisin viimeisillä viikoilla,huoh. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (1)

Nyt rv 29 ja minustakin tuntuu kuin olisin vikoilla viikoilla. Eka raskaus oli hyvin vaivaton, vaan liitoskipuja oli ja nekin pieniä. Nyt on iskiasta, supistelua, painontunnetta ja niitä hiton liitoskipuja. Ja vauva liikkuu oikein häiritsevän kovaa välillä kun istukka takaseinässä.

Vetämätön olo on koko ajan, kaikki päivät tuntuu siltä että alkaispa äitiysloma jo - ja kun mulla ei edes ole äitiyslomaa tiedossa kun on oman firman työt ja opiskelut ja 1,5-vuotiaan hoito, niin ei paljon lomaa oteta.

Parina päivänä olen mankunut aamulla miehelle, että voi kun tulisin kipeäksi että joutuisit jäämään hoitamaan lasta ja minä saisin levätä. Enkä edes oikeasti ole kauhean väsynyt, vetämätön vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat