Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

kirjotan vielä tännekki että joku vastais..

onko normaalia että alkuraskuden ultrassa ei kuulunu sydänääniä rv6+0?? minä täällä tressaan:(( toivottavasti hermoilen turhaa..

Kommentit (6)

Käsittääkseni heikoilla ultrilla ei välttämättä vielä 6+0 syke näykään, ja toisaalta viikoissa voi olla päivän tai parin heitto, joka on varhaisessa vaiheessa jo tosi merkittävä ainakin sykettä hakiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitäkään asiaa kyllä muuta, mutta on tietysti aikaa sopeutua.

Kokeilepa itse röntgenvalaista itsesi ja kotisi(sitten kun et ole raskaana) joka kuukausi ja mieti onko se rentouttavaa ja kivaa... No, leikki leikkinä, mutta oikeesti, nykyään ultrataan ihan liikaa ja tarpeettomasti.

ja mikä sitten on normaalia ja mikä ei. anyway sikiö on niin pieni vielä tuossa vaiheessa, että luulis olevan _normaalia_ että syke ei välttämättä näy.

(itse olin ekassa ultrassa rv6+4 ja silloin näkyi syke, voihan se olla päivistäkin kiinni)

Mulla rv 10 ja ensimmäinen neuvolakäyntikin vasta edessä. Jokohan sieltä voisi pyytää ultraan? Tuntuu, että monet täällä käy ultrassa jo tosi aikaisessa vaiheessa raskautta.

Itsellä eka raskaus kyseessä. Neuvola-aikaakin sai odottaa yli kuukauden, vaikka varasin ajan jo rv 5:lla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat