Vierailija

Olenko ymmärtänyt oikein, että Salon torilla on kirppis torstaisin?

Mihinkä aikaan ja mihinkä hintaan paikan saa?

Onko kirppis ainoastaan iltatorilla ja moneltako paikat jaetaan?

Entä aamulla onko ainoastaan ns. tavallista torimyyntiä vai myös kirppis?

Kiitoksia!

Kommentit (10)

Olen muutamia kertoja Kiskon kesäasukkina retkeillyt Salon torille to-iltana ja siellä on ollut tosi kiva tunnelma!

Ajattelin kerätä kimpsuja ja kampsuja kasaan (lähinnä lasten tarpeettomia vermeitä) ja suunnata täältä Lohjalta Saloon " myyntireissulle" . Josko tuo sää jaksaisi vieläkin suosia....

Kiitos vielä sinulle ja hyvää kesänjatkoa :) t. ap

Mummu lupasi ottaa lapset ko. päiväksi, joten yritän päästä ajoissa paikalle (ja sitten kai sinne ns. tav. puolelle kun ei oo mukulaa mukana). Ja sadevarauksella, mun tuurilla tietysti tulee vettä, kun saan kamat autoon, muuten kun ei oo tullut vettä viikkotolkulla ;)

Kiitos vielä teille! t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mitä nyt itse olin torilla torstaina myymässä niin iltatorille hamuavat myyjät tulivat jo aamupäivästä varaamaan hyviä myynti paikkoja! ja siellä myydään kaikken roinaa ei pelkästään lasten kamaa. ja tavallinen tori on samalla. se iltatoripaikka ei maksa mutta jos haluaa hyvänpaikan nini kannattaa ottaa kokopäivän paikka ja se on 10e. ja vakkari myyjillä on kokovuodeksi varattuna parhaat paikat tietenkin. jos kolmelta meet ett enää mihinkäään mahdu!

No ei tuo nyt ihanpidä paikkaansa. Oltiin itse viime kesänä lasten kirppiksellä myymässä pari kertaa. Mentiin paikalle klo 15 paikkeilla ja hyvin mahduttiin mukaan.

Kuka hullu sinne aamusta menee jonottamaan kaikkien kamojensa kanssa?

5

Aikuisten puolellekaan iltatoripaikka ei maksa mitään, mutta en tiedä, mistä niitä jonotetaan. Googleta Suvisalon Iltatori, eiköhän sieltä löydy ohjeita.

mutta vanha salolainen täällä pääkaupunkiseudulla on hereillä vielä hetken ja vastaa sen verran kun tietää..

Eli Salon torilla tosiaan on kirppis ainakin torstaisin, jolloin on iltatori. En tiedä mitä se maksaa, mutta tuskin huimia, jos mitään ?? . Näkyisiköhän se salon kaupungin nettisivuilta?

Ja juuri tämä iltatorin kirpparimyynti sijaitsee ympyräparkissa. (muinakin päivinä ilmeisesti kirpparia, mutta se sijaitsee torilla ja on kalliimpaa) Ja vielä lisäykseksi, että ympyräparkki sijaitsee kyllä ihan torin vieressä, että ei missään korvessa, jos tuosta nyt saisi sen kuvan...

Sinne vaan menet kimpsuinesi jonottamaan noin kello 14.30 ja sitten siinä kolmen paikkeilla, ehkä vasta lähempänä neljää, sinne parkkiin pääsee viemään kamoja. Jonotus taas tapahtuu siinä Ingmanin jäätelökioskin liepeillä tai siinä jossain. Näet kyllä, on sen verran paljon ihmisiä. ;) ja siinä järjestyksessä kun jonoon on tullut pääsee sisälle parkkiin. Mutta aika juoksemista se tuntui viimeksi olevan, kun minä siellä kävin. Hävisi jonot aika nopeaan. ;)

Myyjillä mukana omat viltit tai vastaavat, myös tankoja ja pyykinkuivaustelineitä.

Eli kun " portit aukeaa" niin jalat alle ja parkkiin. Siinä " portilla" vissiin joltain järkkäriltä pitää ottaa joku lappu mukaan, että älä liian lujaa juokse. ;)

Nämä ympyräparkin myyjät ovat lähinnä lapsia tai vanhempia myymässä lastensa tavaroita. Ei siellä ole antiikkia.. Ne on siellä torin puolella.

Taisi tulla hieman sotkuinen selitys, mutta väsyttää niin vietävästi.. ;)

Kivaa Salon tori kirppistä. Siinä on fiilistä. =)

Lasten kirppis on torstaisin torin ympyräparkissa ja se alkaa klo 16. Myyntipaikka on ilmainen, mutta siellä pitää olla lapsi mukana myymässä.

Jos järkkärit sattuu olemaan hyvällä päällä, voi alueelle päästä vaikka jo klo 15.30, yleensä pääsee vasta siinä 15.45 - 16.00.

Lasten kirppiksellä kannattaa olla tarkkana hintojen kanssa, sillä " ammattitrokarit" käyvät tinkimässä tuotteet muksuilta tosi halpaan hintaan ja myyvät sitten omissa pöydissään hyvällä voitolla...

" Tavallinen" kirppis on vaikka joka päivä. Siellä voit olla aamusta iltaan, paikkamaksu on käsittääkseni 10 euroa (tämä ei välttämättä ole ihan faktaa, mutta on joskus ollut näin).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat