Seuraa 

Kun ei tykkää hipstereistä, pyllyvakopöksyistä enkä keinokuiduista, niin mistä ihmeestä saa perinteisiä JA SIEVIÄ PUUVILLAISIA (TAI-mallisia) alushousuja jotka hyvät jalassa????? Jotain mustaa ja valkoista (kuten sloggi) olen löytänyt, mutta väritys alkaa jo tympiä :)

Ehkä hyljintään vaikuttaa jo ikä ja vatsamakkaratkin mutta silti haluaisin herkullisen värisiä tavallisia alkkareita... Hinnalla ei niin väliä, mutta pöksyjen pitää olla hyvät päällä, pehmeät, hengittävät, kestävät ja kivan näköiset.

Onko kukaan löytänyt?

Kommentit (6)

Eli Anttilasta Snoopy-mallistosta löytyi puuvillaisia!! Eivät siis ihan perinteisen tai-mallisia mutta eivät kunnon hipstereitäkään. Joka tapauksessa kävivät sellaisellekin pepulle ja reisille jotka eivät ole mallia lauta.

Lindexiltä - tosin vaan niitä mustaa ja valkoista - löytyi 3kpl/n.11¿ tai-mallisia joissa etuosa pehmeää(!) puuvillapitsiä. Tosi hyvät päällä. Ja onhan se vaihtelua sloggilinjaan kun on edes osa pitsiä.

Seppälästä ostin kyllä ihan keinokuituista. Samaa sarjaa rintsikat ja tai-housut.

Mielestäni muukin kuin puuvilla menee kun löytää hyvän malliset.

Ihailin Stockan ja Funky-ladyn mallistoa, lähinnä tuota Espritiä MUTTA MUTTA kaikki ovat nykyään ohutta liukasta kangasta, tekokuitua tms. karkeaa pitsiä. HIHAT PALAA! (tai pitäiskö sanoa että revin kohta pelihousuni).

Pitääkö alushousuja alkaa TEETTÄÄ!! Tiedättekö ketään joka osaisi ;D) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muutamat olen ostanut Prismasta, tosin jo viime kesänä. Samoin sokoselta löysin kivoja Esprit alushousuja ja Lindeksiltäkin on löytynyt joitain TAI mallisia. Ehkä Anttilassakin olen tainut välillä nähdä joitakin. Minä en myöskään tykkään käyttää stirngejä tai hiptersejä.

että taisin citymarketilla nähdä peruspöksyjä värikkäinäkin. Mallit muistaakseni tai, string ja maxi.

Prismaltakin on joskus löytynyt Disneyistä puuvillaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat