Vierailija

Mä oon 19vee, oon raskaana ja tulin ekaa kertaa kattomaan keskustelua, mutta tää vaikuttaa jokseenkii järjettömältä. Täällä mammat mollaa toisiaan minkä jaksaa ja ihmisistä joiden kuvissa ei näytä olevan mitään vikaa. Kattokaapas peiliin.

Jos oikeesti joku 30-vuotias kirjoittaa tällaista tekstiä, niin mitä päässä liikkuu? Irc-galleriassa on joka toisella kuvia, mitä ihmeellistä siinä on? Ettekö itse uskalla laittaa kuvia sinne? Vai ottaako muuten päähän joku, että pitää muita arvostella. Hävettää olla nainen...tällasiako te olette?

Turha arvostella äitejä jotka laittaa lastensa kuvia nettiin, arvostelkaa mieluummin omia lapsianne, miten kieroon kasvaneita niistä tulee kun te jo arvostelette täällä jokaista.

Parempi joku irkki on kun tällainen palsta, jossa ei käy mitään muita kun kateellisia ja elämäänsä tympiintyneitä mammoja. Vierailin täällä ensimmäisen ja viimeisen kerran.

t.Pauliina ja kohta äiti.

Kommentit (3)

...minäkin muistan tuon alkuhämmennyksen, mutta äkkiä tähän menoon tottuu.

VARO! Seura tekee kaltaisekseen.

Ihmiset ovat ihmisiä, ja tällaisia ihmiset joskus ovat.

Turha pällistellä ei se mitään auta.

Pakene kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tätä menoa kun tänne eksyin, mutta koukkuun taisin jäädä perseisten käsien, vauvaperunoiden ja veden keitto ohjeiden takia.. Siihen vaan sitten tottuu tähän menoon..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat