Vierailija

Miehen vanhemmat ovat kauhuissaan ja totta puhuen olen minäkin.

Kuitenkin olen onnellinen ja minulla on suorastaan ylimaallinen olo - mitä olen tehnyt, että saan jotain näin ihanaa elämääni?

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en voisi vehdata nuoremman miehen kanssa. Toki muutaman vuoden nuorempi ei olisi paha, mutta yli 10 vuotta niin " kyöks!" .

Minä pidän aikuisista miehistä, en parikymppisistä pojista.

Mutta minusta on outoa että tässä tasa-arvoisessa maassa, ei hyväksytä naiselle sitä mitä pidetään miehille kunniana, eli nuorempaa puolisoa.

Itsellänikin on 12v. nuorempi ja hyvin menee. Ollaan kylläkin molemmat aikuisia jo, yli 30v ja yhteistä elämää on takana 7v.

Mieheni on aina ollut henkisesti ikäistään kypsempi.

Olemme olleet yhdessä vuoden verran, sillä lailla satunnaisesti.

Miehellä on omat opiskelijan menonsa ja ymmärrän sen. Itselläni on lapsia edesmenneen mieheni kanssa täällä maalla.

Emme voi ihan pian edes yhteen muuttaa... Mutta lapsen kasvatamme yhdessä.

Minun isäni oli 14v. äitiäni nuorempi ja olivat aviossa 23v. Isäni kuoli vakavaan sairauteen muutama vuosi sitten ja äiti on edelleenkin hehkeä pirteä naisihminen, joka kaipaa kovasti isääni.

Minulla oli hyvä ja turvallinen lapsuus jota vanhempien ikäero ei haitannut mitenkään, heillä oli elämänarvot kunnossa muutenkin. Eli se on teistä itsestänne kiinni...Sitäpaitti jos ikäero ois toisinpäin niin kukaan ei kommentois tätä edes..

Sellaisen käsityksen joistain viesteistä saa. Se että sinä et saa nuorten miesten huomiota, ei tarkoita sitä, että joku muu vanhempi nainen ei saisi. Ap, onnea ja kiva kun olet onnellinen. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat