Vierailija

.

Kommentit (14)

Vasta kun lapsi oli niin iso, että sai kaikki viisi kiinteää ateriaansa päivässa, yöheräilyt helpottivat. Oliko syynä sitten ne kiinteät, vai se, että lapsi oli jo vähän isompi, tiedä häntä.

Kehottaisin kyllä imettämään, jos jaksat ja tahdot, mutta lapsen yöuniin tuskin sillä soseella on mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vielä ihan normaalia syödä öisin. Älä aloita kiinteitä.

Oma kokemus: lapsi, 5,5kk, söi kolme kertaa yössä, joten aloitin kiinteät. Tulos: lapsi alkoi syömään lähemmäs kymmenen kertaa yössä...

Meillä tuntuu olevan niin, että kaikki uusi asia on mielessä öisin. Ekan viikon nukkua normaaliakin huonommin, aloitin kiinteät viikkoa vaille 6 kk. Meillä on mennyt alusta asti ihan kunnon määriä.

Muutaman viikon kuluttua alkoi yöherätykset vähenemään, 7 kk imetetään 1-2 kertaa.

Yösyömiset vähenivät kuudesta yhteen vasta kun oltiin mummolassa "unikoulussa". Siis vauva nukkui mummon vieressä pois maidonhajusta ja mummo toi mulle syömään vasta kun ei muu auttanut. Heti eka yöstä lähtien söi vain kerran aamuyöllä. Uskomaton menestys. :)

Meillä vauva 4kk syö 1-2h välein öisin, jo muutaman kuukauden tätä.

Nla täti kehoittaa siirtymään soseisiin, itse olen vastaan, puollan 6kk täysimetystä koska vauva kasvaa ja on potra poika.

Mutta mielenkiinnosta, onko kiinteillä ollut vaikutusta uniin yöllä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat