Vierailija

Kun on nuori äiti, ei hirveesti VÄLTTÄMÄTTÄ ole saman ikäsiä äiti kavereita.

Tai sitten ei pääse kulkemaan autolla, jos mies töissä.

Onhan mese jossa jutella...

Mutta helposti tutustuu muihin saman ikäisiin äiteihin tuolla irc galleriassa.

Onko siinä jotain pahaa, jos joskus tuntee itsensä yksinäiseksi ja haluaa jutella?

Meillä ei ollut silloin nettiä kun sain esikoisen, ja olin silloin aika yksinäinen :( ja masentunut...

Nyt on ainakin päivisin jotain seuraa, ja en todellakaan istu koko päivää koneellla, en ainakaan haukkumassa muita.

-Safira-

Kommentit (5)

silti galleriaakin keskusteluun.

Jos joku ei ole mesessä niin sitä kautta on helppo sanoa jotain, ja voi sanoa, vaikkei olisi asiaakaan.

It' s ok.

sekä vanhoihin että uusiin äiti-ystäviin sekä myös muihin ystäviin netin kautta tutustuneisiin, niihin jotka asuvat kauempana eli joita en usein näe sekä myös ystäviin jotka asuu samassa kaupungissa, mutta ei päivittäin tavata. Mukava, että kauempana asuvat näkevät lapsista tuoreitakin kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paras kaveri muutti viime kesänä Vammalaan. Meillä on samanikäiset lapset ja nähdään tosi harvoin välimatkan takia. Galleriassa oon tutustunut moneenkin äitiin, joiden kanssa tulee vaihdettua kuulumisia päivittäin tai harvemmin. Yleensä silloin, kun lapsi nukkuu.

Ja joskus on käynyt niinkin,et se uusi " äitituttu" löytyy melekin naapurista, niin ku mulle kävi ja nähdään muutenkin hänen kanssaan, kun vaan galleriassa =)

Pikku-Riikka

tiedän sen,että niitä kuvia voidaan arvostella. Mun mielestä sen arvostelunkin voi tehdä fiksusti, eikä alkaa haukkumaan jne. Kyllähän niitä kuvia siellä galleriassakin käy ihmiset arvostelemassa ihan yhtä lailla =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat