Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laitoin yhdelle hiukan salaiselle rakkaalleni, joka toisaalta on myös työssäni tekemisissä kanssani, laitoin hänelle tekstarin aivan poikkeuksellisesta syystä. En yleensä sitä tee. Ja tuli erittäin kylmä viesti takaisin, että " vaimoni luki viestisi juuri, voisitko ystävällisesti olla lähettämättä minkäänlaista viestiä tai mailia, mikä ei liity työhön" .

Minulla on tämän miehen kanssa ollut muutakin kuin työviestittelyä, onko tämä mies nyt minulle lopullisesti suuttunut, ts. pistääkö hän minut nyt piippuhyllylle vai olikohan tuo mies ns. pakotettu pistämään suht. kylmä tekstari takaisin? voisiko joku pikaisesti kommentoida, olen paniikissa, siis tämä tapahtui aikaisemmin tänä iltana. Itse en kommentoinut mitään enään ton " katastrofin" jälkeen.

Kommentit (10)

olen kyllä, olet ihan oikeassa. Ihan oikeasti en ollut tarkoittanut aiheuttaa mitään pahaa.

Olisiko jollakin jotain muuta kommenttia. Siis, onko tuo mies pistänyt minut nyt ns. piippuhyllylle, onko hän minulle tosi vihainen?

Sanot, että laitoit viestin poikkeuksellisista syistä ja yleensä et sitä tee ja kuitenkin teillä on ollut aiemminkin tämän miehen kanssa muutakin kuin työviestittelyä... En tajua.

Luultavasti tuo mies laittoi viestin " vaimon silmien alla" , JOS teillä kerran on ollut muutakin kuin työviestiä ennenkin. JOS taas tämä oli eka kerta, niin todennäköisesti ei halua jatkossakaan sulta muita viestejä.

Tietysti paljon vaikuttaa sekin, MITÄ viestissäsi luki? Mitä miehelle kirjoitit ja mitkä oli nämä poikkeukselliset syyt, että viestiä yleensä laitoit?

Ja vielä lopuksi, toivon, että miehen vaimo saa miehen lopettamaan tuon teidän juttunne, mikä se sitten onkaan. Varattujen miesten vikittelijöille ja miehille, jotka harrastaa näitä pelejä, en toivo mitään muuta kuin kaikkea pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat