Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niissä on musta varsi, joissa keskellä vinoon menevä hopeinen raita.

Meen mummi on ton sarjan mulle keränny jotain 10-15 vuotta sitten ja nyt ajattelin sitä itse täydentää, mutta ei näytä olevan enään Hacmanin valikoimissa. Tuskin sitten löytyy kaupoistakaan. :-/

Kommentit (12)

juu, tuo Festivohan se olikin! Koitin netistä hakusanalla, mut tuli vaan pelkkiä kynttilänjalkoja.

Täytyy pistää Hackmannille viestiä ja kysellä sieltä.

Mut mä luulen, et jos sieltä jotain löytyykin niin ovat varmaan tosi kalliita.. Taitaa tulla halvemmaks ostaa joku muu sarja täydellisenä..

Mut eipä tuo kysyminen mitään ota jos ei annakka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostimme niitä Arabian tehtaanmyymälän poistokorista noin 10 vuotta sitten. Silloinkaan ei enää ollut aivan kaikkia sarjan osia saatavissa niin monta kuin olisimme halunneet. Ovat muuten pysyneet ihan hyvinä jokapäiväisestä käytöstä huolimatta.

Koskann milloinkaan en voi suositella mitään muovipäisiä atreimia. Ainoastaan täyttä terästä..... KARMEE paskankerääjä se varsi ihan oikeesti.... pikkuhiljaa sitä sinne kerääntyy siihen yhtymäkohtaan......

Sen lisäks JUST kaverilta ruostu puhki siitä yhtymäkohdassta pari tollasta hackmanin muovivastista... heh

Tuli myyntiin about samaan aikaan kuin Elegia-sarja, mutta oli ilmeisesti sitten vähemmän suorittu jos on poistunut....

Kysy suoraan Hackmannilta saatavuudesta, www. hackmann. fi

eikä mitään paskaa oo havaittavissa. Mulla on kyllä astianpesukone ollu kokoajan..

Ei oo liioin ruostettaka, eikä paljoo naarmujaka! Ollu tosi hyvät aterimet!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat