Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapselta pitäis saada pissanäyte. Sain neuvolasta pissapussin ja tarvittavat purkit mihin näyte laitetaan. Hoidinkohan oikein tuon hygienia puolen vuosikkaaltamme: Pesin lämpimällä vedellä pojan alapään kunnolla ja kuivasin puhtaalla pyyheliinalla. Sitten " asensin" sen pissapussin paikoilleen ja nyt odottelen, että saadaanko pissaa pussiin. Eli toiminko tuon hygienian suhteen ihan oikein? Entä kuinka sitten " kaadan" sen mahdollisen pissan siihen näytepurkkiin, onnistuuko se kaato sen reiän kautta mihin pippeli tulee?

Mulla on kyllä noita pissapusseja vielä pari jäljellä.

Kommentit (7)

mutta monia pissinäytteitä pojiltamme ottanut.

sen reiän kautta voi kaataa sen näytteen. vähän harjotusta se vaatii tosin ja hieman hankalaa se kaataminen on tosin.

kun otat näytettä niin huolehdi että kaikki on puhdasta. siis kädet ja lapsen alapää hyvin pesty ja kuivattu niillä pikkuliinoilla mitä varmaan sait mukaan. purkin sisäosiin ei saa koskea.

olen jokusen näytteen joutunut ottamaan. Meillä sanottiin labrasta että itse ei tarvitse sitä pissaa kaataa sinne purkkiin vaan voi jättää sen kaikineen pussineen sinne purkkiin. Pesu on mielestäni ollut ok, niin ainakin meillä tehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ainoastaan vaan pissapussit ja purkit.

Mä luulen, että kokeilen huomenna uudelleen tuota pissapussin laittoa ja koitan vielä tarkemmin huolehtia hygieniasta varmuudenvuoksi.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat