Vierailija

Viittaa tuohon ketjuun, jossa lapsi on syönyt pesuainetta. Millainen vanhempi oikein kirjoittaa av:lle ja kysyy neuvoa, ennemmin kuin soittaa myrkytystietokeskukseen?? Käyttäkää nyt hyvät ihmiset järkeänne!

Kommentit (10)

huuhteluainetta ja soitin HETI myrkytystietokeskukseen ja sieltä sanottiin että toi huuhteluaine ei oo vaarallista mutta jos olis ottanu pesuainetta niin tilanne olis vakava koska se pesuaine on niin kovaa myrkkyä. Joten puhelin kouraan ja soittamaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo pesuainejuttu vielä on ihan huippu. Myrkytyskeskukseen soitto ei vie kuin muutaman minuutin ja sittenpähän kuulisi onko syytä viedä näytille vai ei. He kun siellä tietävät mitä tuo pesuaine sisältää ja mitä ei.

Olen soittanut myrkytyskeskukseen 3 kertaa ihan varmuuden vuoksi ja joka kerta onneksi saanut vain huokaista helpotuksesta.

Joskus tuntuu, et ihmiset pitää tätä palstaa neuvola-palstana. Kysytään sellaisia asioita mitä ei esim. osaa sanoa näkemättä lasta/tapausta. On toki asiallisia ketjuja paljon ja itse olen niistä saanut ideoita. Ja varmaan monella on ollut paljon apua, esim. se kun miehen raskausteti oli näyttänyt plussaa. He osasivat hakea apua tämän palstan ansiosta.

Jos ei lapsella ole hampaita on alle 8kk, jos päässyt liikkumaan itse sinne asti täytyy olla yli 4kk Eli n puoli vuotias. Kiloja? Ehkä 6 maksimissaan.

Lapsesi takia! Soittamalla et menetä mitään, soittamatta jättämisellä saatat menettää hyinkin paljon! Varmista, ettei lapsellasi ole hätää! Pesuaineet on niin vaarallisia, ettei tollasella asialla voi leikkiä.

Lapsella ei ole ulospäin mitään vikaa. Juuri se, ettei tiedä, mitä tekisi, hätäileekö turhaan vai onko jotain jälkivaikutuksia, on henkinen este soittaa, mielummin kysyy täällä nimettömänä, tottakai provosuodatin on oltava tiukka ja tervettä järkeä pitää käyttää.

Toisen ketjun AP (en ole vielä soittanut, lapsi on pirteä ja oireeton)

soita nyt hyvä ihminen. älä nyt anna oman ylpeyden mennä lapsen terveyden edelle.

ei ne sua siellä moiti jos soitat. sairaalassa saattavat moittiakin, jos lapselle jotain tulee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat