Seuraa 

Alan olla ihan rikki moisen vaivan vuoksi! Töissä pitäisi jaksaa ja Panadol ei auta juuri yhtään. Päänsärky alkoi noin viikolla 16 ja nyt on viikkoja takana 23. Tuolta väliltä en en juuri päivää muista milloin ei olisi tarvinnut särkylääkettä ottaa. Neuvolasta eivät oikein ota mitään kantaa, " voi kuulemma vaan kuulua asiaan" , ja työterveyslääkäri on lähes samoilla linjoilla -pari päivää sairaslomaa ja sillä siisti.

Muutenkin alkaa jo väsyttää tämä pallottelu työterveyden ja neuvolan välillä -kun kukaan ei ota kantaa tai tutki asiaa.

En jaksaisi aina vaan selittää " uudelle" lääkärille että kaikki arvot ovat ihan ok, päätä vaan särkee koko ajan. Välillä täytyy jopa oksentaa. Eli migreeniin viittaisi. Onko kellään ollut samanlaista murhetta? Kohtalotoverien tarinat piristäisivät laskussa olevaa mielialaa =(

Kommentit (9)

Minä kun odotin tyttöä niin minulla oli suurinpiirtein noilla viikoilla sama ongelma. Eikun vain panadolia naamaan ja lepoa. Jos lääke ei auta niin sitten vain lepoa, ei siinä oikein muu auta. Minullakin tuntui että pää räjähtää välillä ja on paha olo. Onnea odotukseen!!!

Mulla oli esikoisesta krooninen hormonipääkipu koko raskauden ajan. Kävin neurologillakin asiaa tutkituttamassa ja sain ' puhtaat paperit' . Eli valitettavasti asiaa ei parantanut ainakaan mulla kuin synnytys!

sitruska + lapset 2v ja 4vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla tais samoilla viikoilla olla ja jatkui 4-5viikkoa putkeen jokapäivä pääkipeenä,se kuuluu raskauteen,joillekkin vaan tulee. ei siihen muuta oikeen ollu kun sinnitellä ja panadolia (tosin otin kun on ihan pakko).

voisit kokeilla hierontaa,meillä duuni maksaa joten siitä sai vähän helpotusta :) jaksuja!

k.h.p ja tärppi 36+3

Jos oksentelet paljon, päänsärky voi johtua suolatasapainon heikkenemisestä. Mulla tulee kauhea päänsärky jos oksentelen paljon ja silloin auttaa kun ottaa ihan pari sipsia ja syö ne hitaasti.

kuten edellisessäkin raskaudessa, päänsärky ja tukkoinen nenä. Tuo pääkipu on inhottavaa. muistelen, että se ois mulla kestänyt jonnekin viikolle 16 ja sitten loppunut aikalailla kokonaan. Nyt oon 14 viikolla, joten odottelen, että tuo inhottava jomottelu alkaisi loppua. Mulla tuohon auttaa panadol, mutta heti kun lääkkeenvaikutusaika loppuu, päänsärky alkaa :). Onneksi tämä ei ole jokapäiväinen ongelma, viikottainen kylläkin (siis että joka viikko on muutama päivä putkeen, jolloin aina särkee päätä). Myös näkö huononi edellisessä raskaudessa kovasti.

Minulla kans oli pääkipua alussa ainakin viikoille 24 asti, saattoi kaksikin viikkoa yhteen menoon jomottaa ja se oli ihan järkyttävää kipua, panadolit ei auttanut ja niitäkin suositeltiin ottamaan 3 kpl päivässä, ei nyt tehny mieli niitäkään syödä kuin leipää, puoli välissä raskautta neuvolasta sitten suosittelivat ottamaan jo buranaa. kaikki arvot oli kuiten hyvät ettei niissäkään mitään ollut josta olisi kipu johtunut.sitten sain lääkäriltä lähetteen hierojalle, 5 kertaa kävin ja sinne se kipu jäikin. ammattini on sellanen jossa hartiat joutuu koville mut ihmettelin vaan että miten ne nyt raskaus aikana niin jumiin meni mut kukapa sen tietää...

Annika82 rv 32+6

Täytyy sanoa, että tiedän tunteen. Esikoisesta minulla oli ilmeisesti hormoneista johtuvaa päänsärkyä, jotka kesti n. 3,5 kk. Särky oli jatkuvaa eikä siihen auttaneet lääkkeet, lepo, liikunta, ei siis mikään. Särkyä oli n. 6 päivää viikossa eli kärsin tosi paljon..

Lopulta olin niin rikki että päätin työpaikkalääkärin neuvosta mennä kokeilemaan akupunktiota, vaikka olin aikaisemmin luokitellut sen ihan huuhaaksi. Kävin yksityisellä lääkäriasemalla fysioterapeutin luona, joka teki myös akupunktiota ja tulosta tuli. Ekan kerran jälkeen olin kipeä, tokalla helpotti ja 4 hoitokerran jälkeen särky hävisi. En tiedä auttoiko akupunktio vai " hävisikö" hormonisärky, mutta olin tosiaan niin epätoivoinen että suostuin kokeilemaan mitä tahansa.

Auttaisiko sinullekin? Tsemppiä!

en voi sun mielialaa paljoa piristää.

Sama vaiva täälläkin, ensin alkoi päänsärky - jo rv5+ sen jälkeen heti nenän tukkoisuus, liekkö nenän syytä että päätä särkee ihan koko ajan. Lääkettä en ole sentään tarvinut, enkä ole oksentanutkaan, mutta tasainen jomotus on nupissa kaiken aikaa...se tosiaan vie voimia, etenkin kun ei voi hengittää kuin suun kautta. Ikävä juttu.

Tappert 8+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat