Vierailija

tiuski lapselleni kun tämä kysyi ihan tavallisia kysymyksiä....

Minkälaisia kummeja teidän lapsillanne on? Mua rupes ärsyttää kun olin lapsen kummilla kylässä ja puhui rumaan tyyliin lapselleni. Minusta niin ei saisi tehdä ja lapsenikin sanoi vierailun jälkeen ettei ollut kivaa kun puhuttiin kuin tyhmälle.

Ikinä ei ole myöskään pyytänyt kummilastaan mihinkään, aina vaan puhuu että mennään yhdessä korkeasaareen tai muualle mutta lapsi parka koskaan pääse vaikka odottaa.

Ja jos mulla on ajallisesti vaikeampaa muksujeni kanssa niin apua ei tarjoa koskaan mutta kaikki kyllä pyörii hänen oman lapsen ympärillä.

Mun pitäis ihan ystävänä nähdä hänen lastaan kerran viikossa mutta kiinnostusta omaan kummilapseen ei ole.

Oksettaa tuollainen!

Kommentit (3)

Lähtisitte molemmat kummankin lasten kanssa käymään siellä Korkeasaaressa vaikka. Ehkä sen jälkeen olisi helpompi puhua asiasta uudemman kerran, ja ehkä asia menisi perillekin?

Toivottavasti ystäväsi tokenee ja alkaa osallistuvammaksi kummiksi. Ellei, olisi edes lupailematta tyhjiä ja tuottamatta lapsellesi pettymystä.

Off-topic: Korkeasaareen kannattaakin mennä näin loppukesästä. Esim. 16.8. on Korkeasaaripäivä, jolloin on ilmainen sisäänpääsy. Syyskuun 1. ja 15. päivänä (iltana) on kissojen yö, jolloin näkee kissapetoja varmasti.

mutta koskaan ei mitään tapahdu...

Ja tota on että itse valitsin kummit mutta en kai olisi koskaan valinnut tätä ystävääni jos olisin TIENNYT että hän on kummina tälläinen.... ystävänä kyllä muuten mukava..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osa " syytä" kuitenkin myös sinussa, sillä itse olet lastesi kummin valinnut. Auttaisiko, jos vihjaisit kummille, että lapsesi on sinulle puhunut, kuinka kivaa olisi mennä johonkin kummin kanssa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat