Vierailija

Ja huom. en ole koskaan ollut varatun miehen kanssa!

Kommentit (25)

tuttavallani on juuri sellanen uskoton musta mies ja aina hän haukkuu muita naisia lehmiksi, huoriksi jne. takuulla tietää mitäs e mies puuhaa.

Tietysti uskottomuus on yleistä suomalaistenkin keskuudessa.!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehet väittivät olevansa sinkkuja, ja minä tyhmä uskoin.. Ei ollut sormuksia, eikä muutakaan " merkkejä" , joten tosiaan luulin että sinkkuja ovat.

Sittemmin kuulin, että yksi näistä miehistä oli kosinut tyttöystäväänsä kuukauden päästä siitä, kun oli minun kanssani. Ja yhdellä miehistä oli lapsiakin.. Ja kolmas tapaus osoittautui elämäntapa-pettäjäksi, on höylännyt varmaan kaikki eräässä baarissa käyvät nuoret naiset.

Että tosiaan, en ota tästä syytä omille niskoilleni, koska varmasti en olisi ko. miesten kanssa ollut, mikäli olisin tiennyt perheestä tai yleensäkään parisuhteesta. Sorry folks, mutta ne miehet niitä sikoja tosiaankin ovat.

Oikeestaan ihan ymmärettävää. Tosin pitäis muistaa että pettämiseen tarvitaan kaksi ihmistä, ja vaan toinen ei ole syyllinen.

Itse en ole ollut tilanteessa missä mieskumppani ois pettänyt (ei ole ainakaan kiinni jäänyt), joten omia kokemuksia ei ole.

Suuresti ihmettelen kyllä naisia tai miehiä jotka ryhtyvät suhteeseen varatun kanssa, mutta niinkuin sanoin siihen tarvitaan kaksi idioottia.

Jos pettäjän kanssa on kaveri niin kyllä tekee yhtä pahasti väärin kuin mies.

Mutta jos tietää että toinen seurustelee (niinkuin minä) niin en pitäny itteeni kovin syyllisenä koska en tuntenut ihmisiä. Eri asia jos kaverin miehen kanssa muhinoisin! Musta vastuu kuuluu parisuhteeseen. Jos joku yrittää iskeä miehesi, kuuluu miehen kieltäytyä kunniasta. Ei sitä tartte selittää umpia ja lampia et no en mää ny voi kun on eukkokin jo valmiina.. Jos kuitenkin menee hommaan mukaan niin se on oma päätös.

15

täällä ois yks sinkku tarjolla teidän miehille ; ) Mullahan ei oo hätää,koska mä olen sinkku ... Ihanaa, voidaan vaikka yön päätteeksi juoda kolmestaan aamukahvit ja voin vaimo sun kanssa vaikka sättiä miestäs kun sen vikahan tää vaan on ... Ja missäs se seuraava mies on ...

Onko silloinkin teidän mielestä vikaa vain miehessä? Jos joku kaverini tekisi tuollaisen tempun että makisi mieheni kanssa niin aivan takuu varmasti saisi tuntea sen nahoissaan ja pitkään (niin kuin mieskin).

Itse olen sitä mieltä että tietenkin pettäjä on pääsyyllinen mutta jos toinen tietää että on varattu niin kyllä se silloin on niin että se toinen nainen/mies on myös syyllinen.

On epäkunnioittava toista kohtaan, raukkamainen ja viettien vietävissä oleva.

Mutt se toinen nainen (olen myös itse ollut sellanen) ei ole kyllä mikään ymmärrettävä ja viaton osapuoli.

Totuus on että jokainen joka suostuu suhteeseen varatun henkilön kanssa harjoittaa itsepetosta ja on moraalitaan heikko ja usein huonosta itsetunnosta kärsivä ihminen. Joittenkin kohdalla on se ettei he saa muita, itselläni ei niin ollut mutta tiedän tytön joka on tällänen salarakas syystä ettei muita miehiä ole löytynyt eikä varmaan hevillä löydykkään koska tämä suhde on pienellä paikkakunalla jo aika monen tiedossa.

Siis huom! Olen itse ollut suhteessa varatun miehen kanssa ja jo saisin sen asian tekemättömäksi, niin en mitään niin kyllä toivoisi. Se painaa mieltä ja siitä jäi jotenkin saastanen ja todella likainen olo.

Olen ollut parin varatun miehen kanssa joskus nuoruudessa.. ;)

Mutta aina olen säälinyt sitä naista parisuhteesta jota mies pettää. Toinen nainen oli saanu miehen kiinni aikasemmin pettämisestä ja kun nainen lähti työmatkoille siivos kämpän ja kun tuli takasin etsi hiuksia sängystä, suihkusta.. :(

Toinen oli tää perinteinen; meillä menee huonosti ja ollaan eroomassa.

Molemmat olis ottanu musta uuden mutta ei todellakaan kiinnostanut sen enempää seura.

Musta vapaat naiset saa hankkia seksiseuraa mistä haluaa, lapset on mulla ollu rajana. Kun on lapsia niin parisuhdetta pitää hoitaa TODELLA hyvin ja jos ei enää yhdessäolo onnistu niin pitäisi erota ennenkö alkaa etsimään uutta lämmittäjää.

Jos parisuhteessa mies on vietävissä niin se on vietävissä. Syy on pettäjässä, ei naisissa vaan miehessä jos mies pettää.

Itse en ottaisi miestä joka pettää kumppaniaan, uuden tilaisuuden voisin ehkä antaa mutta sitten pitäisi miettiä syitä miksi toinen petti ja keskustella todella tarkkaan tapahtuneesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat