Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli siis, olen käyttänyt cerazette pillereita keväästä asti. Aluksi kuukautiset tuli ihan ok. Pari kk vuodot ovat TODELLA epäsäännöllisiä ja vähäisiä vaikka olen ottanut pillerit säännöllisesti. No, nyt tuli sitten yllättäen mieleen että jos olenkin raskaana. Ei mitään oireita ole, mutta nuo vuodot ihmetyttää. Vähän väliä ruskeaa niukkaa vuotoa, kestää päivän tai pari. Loppuu ja muutaman päivän tai viikon päästä uudelleen. Tein testin, joka näytti negatiivista. Jatkoin siis pillereiden käyttöä.

Nyt on alkanut vaivaamaan, että olisiko pillereiden hormoonit voinut jotenkin muuttaa tuon testin tulosta?? Luin että pillerit sisältää desogestreelia, joka on keltarauhashormoonin synteettinen johdos. Jos jolloin on tästä edes pientä tietoa, niin olisin kiitollinen siitä =)

Kommentit (6)

Aluksi söin niitä imetyksen takia. Nyt kuopus ei enää ime, mutta en ole vain saanut vaihdettua pillerimerkkiä toisiin. Itse en ole hirveän tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen. Vuodot ovat outoja: välillä runsasta ja toisinaan tiputtelee, vuotovälitkin heittelehtivät miten sattuvat. Olen kuvitellut olevani raskaanakin monta kertaa, mut ilmeisesti nuo pillerit vain saavat sen tuntemuksen aikaa (turvotusta, pahaaoloa, viluisuutta yms.) Olenkin muutaman raskaustestin tehnyt, mut negaa ovat näyttäneet. Nyt vauvakuume on ruennut nostamaan päätään, joten ehkä jo kevään aikana saan heittää pillerit pois - ONNEKSI.

Soin itse joskus samoja pillereitä ja ne aiheuttivat minulle tuon vuodon vähäisyyden tai oikeastaan pois jäämisen. Itsekkin pelkäsin koko ajan olevani raskaana, utta näin ei kuitenkaan ollut. Voi siis olla, että sinullakin nuo pillerit vaikuttaa vuotoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mina myos soin cerazettea ja muutaman kuukauden tiputtelun jalkeen menkat jai kokonaan pois moniksi kuukausiksi kerrallaan.

nuo progesteron only pillerit ovat juuri sellaisia, etta monella jaa menkat kokonaan pois. kokeilin aikasiemmin toista progesteron only pilleria (en nyt muista nimea) ja se taas pisti meikalaisen vuotamaan melkein yhta soittoa 6kk...eli olin tosi iloinen menkkojen pois jaannista.

en voi tavallisia estrogenia sisaltavia syoda ja tuo cerazette joka on aika uusi pilleri oli tosi kiva " loyto" ei mieleiala ailahteluja, ei kamalaa lihomista ja lopettamisen jalkeen tulin 2kk jalkeen raskaaksi :-)

Itse sain esikoisen imetyksen jälkeen myös Cerazette-pillerit, jotka aiheuttivat tiputtelua vähän väliä. Hermot siinä meinas mennä ja pari kuukauden kuluttua soitinkin gynelle, joka kirjoitti mulle Femodeneja. Ja siihen loppui tiputtelu. Vaihda ihmeessä pillerit. Muistaakseni gyne sanoi, että Cerazette ei sovi kaikille, koska on sieltä miedoimmasta päästä e-pillereitä ja sisältää vähemmän hormooneja kuin ns. normaalit pillerit.

-Omppumamma-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat