Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei,

Olen täysin untuvikko kantoliinailussa ja nyt ajattelin seuraavalle tulokkaalle kokeilla liinailua. Mikä olis hyvä hankinta?

Mitkä on parhaat puolet suorissa liinoissa? Kokemuksia Hug-A-Bub-liinasta? Onko hintansa väärti? Entä muita liinoja/merkkejä/malleja?

Kommentit (7)

Eli toi Hug-A-Bub kuulostaa kyllä hyvältä, mutta hinta hieman hirvittää. Oletteko ostaneet uutena vai käytettynä? Paljonkohan maksaa käytettynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...joka ei siis paina paljon, kun taas tallaisen isomman (5,5 kk ja 8 + kg) kanssa jo pienenkin kavelylenkin jalkeen vauva roikkuu kirjaimellisesti polvissa vaikka oikein onkin sidottu alkujaan. Painon alla siis venyy ihan liikaa. Oli myos minusta helteilla liian kuuma.

Talla hetkella itse tykkaan ihan hulluna meidan Didymoksesta, saksalainen kudottu liina joka joustaa sopivasti muttei liikaa, ja vaikka kangas onkin paksumpi kuin Huggassa niin on viileampi, ehka siksi etta ilma paasee paremmin valiin kuin Huggan t-paita materiaalin kanssa.

Suosittelen. Tossa just siivoilin koko kämpän vauva liinassa- siihen nukahti tyytyväisenä. On tosi ergonominen ja kätevä, saa moneen eri sidontaan, mutta myös tosi yksinkertaisesti ja helposti, jos ei halua alkaa ' kikkailla' . Mulla vauva vasta 4 viikkoa ja hyvin pysyy liinassa.

sitruska

Meillä vauva reilu 8 viikkoa ja ei valittamista.

Jostain oon lukenu valituksia että lörähtäisi ts. venyisi hirveästi käytössä, mutta meillä on ollu ahkerassa käytössä ihan alusta asti eikä oo kyllä menny mikskään, eikä ton hintasen liinan pitäis mennäkään.

Toisena liinana on pikku-ruu ja sitä en oo kyllä käyttäny ku pari kertaa mutta hyvältä vaikuttaa.

Kun vauva vähän kasvaa ostan varmaan kudotun liinan kun nyt on oppinut tota liinaa käyttämään ja kudottu on isomman lapsen kanssa kuulemma tukevampi, tosin luulen että tolla hugallakin pystyy aika pitkään kantamaan.

Huggiksen mukana tulee myös dvd jossa tosi selkeät käyttöohjeet.

Nazuli

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat