Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

2 aikuista, 1 lapsi, parivuotias. Olen kohta lähdössä kauppaan. Mitä kannattaisi ostaa varastoon?

- Nakkeja

- wc-paperia

.....

Mitä muuta?

Kommentit (10)

Hyvin pitäisi pärjätä jos vuokrat ym muut laskut on maksettu ja tämä 300 olisi vain ruokaan ja hygieniatuotteisiin.

Hyvä opetella tekemään terveellistä kotiruokaa eikä mitään nakkeja.

Vatsan saa täyteen itse tehdyllä hernesopalla, leivillä, pannukakulla, muutenkin suosi paljon keittoja. Simppelillä setillä.

perunaa

riisiä

makaronia

Leipää jo pakastimeen muutama, samoin syöntiin.

Siis mikä tässä oli idea... kaikkeahan voi ja pitää ihan normaalisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Häälahjaan menee vähintän 50¿ ja sitten mun on pakko ostaa vielä juhlavaatteet tytölleni 2v ja itselleni. Odotan tosta lasta ja mitkään ei mahdu päällä. Mulla on vaan farkkuja ja verkkareita jotka sopii ja nissä en toisten häihin mene. Tytöllekin on vaan gollege yms. housuja. Eli pakko ostaa uutta.

ja aattelin että hyvin sillä pärjää. Kyllähän se asuinpaikasta riippuu että minkähintaista ruokaa kaupasta saa. Täällä Kajaanissa onneksi ruoka on tosi edullista.

Osta edullisinta jauhelihaa pakkaseenkin. Jos et itse osaa leipää tehdä, osta alekorista ja laita pakkaseen. Broilerit ym nakit ovat kalliimmpia.

Syökää puuroa aamiaiseksi ja iltapalaksi. Tee raparpereista kiisseliä ja pakasta marjoja.

Meillä myös tilapäiseti tässä kuussa tosi huono rahatilanne, vain 200 e jäljellä ruokan, ja lisää rahaa tulee vasta 15. päivä. Puuroja ja keittoja syödää meillä, tosi hn oma vika, mitäs laitettiin niin paljon kesällä matkoihin ym. Olen tosin huomannut, että halvallakin syö ihan hyvin, kun vaivutuu tekemään enemmän itse, Esiemrkiksi tänään olen jo leiponut sämpylöiä ja tehnyt mnsikkakiisseliä. Illalla aion leipoa pullaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat