Seuraa 

Hei. vauvani on vasta 4vkoa, mutta haluaisin aloitella pikkuhiljaa laihduttamista, ts. raskauskilojen sulattelua. Olen ollut Painonvartijoissa ennenkin kahteen otteeseen, joten systeemi + pistehomma on tuttua. Nyt en vain löydä mistään sitä suositusta pisteytykseen, kun imettää.

Tietäiskö joku? Kiitos!

sitruska

Kommentit (4)

Juu, ei todellakaan ole tarkoitus alkaa varsinaisesti laihduttamaan vaan pikkuhiljaa alkaa edes totutella vähän terveellisempään ruokavalioon. Nyt on jäänyt päälle raskausajan herkuttelut ja liian suuret annoskoot yms ja niistä haluaisin eroon. Puolen kilon viikkotahti riittää mulle oikein hyvin.

sitruska

Täysimetyksestä voi lisätä 10 pistettä ja osittaisimetyksestä 5. Painonvartijoiden ohjeiden mukaan voi alkaa laihduttamaan kun vauva on 4 kk ikäinen. Tokihan sitä voi jo tarkkailla syömisiään ennen sitä, mutta ei kannata ottaa liian tiukkaa laihista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aloittelin kotona vähentämällä herkuttelua ja muuta ylimääräistä syömistä aika pian synnytyksen jälkeen. Sitten kun vauva oli sen 4 kk niin menin taas mukaan ryhmään. Mulla kans kokemusta painareista jo ennestään.

Yllättävää, miten paljon sitä tuleekin päivän mittaan muuten herkuteltua ellei yhtään kontrolloi.

Tsemppiä pisteiden laskuun sulle =)

Kysyin laihispuolella eikä kukaan vastannut :/

Ei ihme, että olin nälissäni - lisäsin arvaten vain neljä pistettä painon mukaisiin pisteisiin, vaikka täysimetän! Täytyypä koittaa uudelleen :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat